ליאיר בן עמי: הרבה מילים טובות !!

מאדמאן

New member
ליאיר בן עמי: הרבה מילים טובות !!

קראתי את הספר השני שלי לאנס ארמסטרונג ואני חייב לומר מילים טובות. לא נגרע כלום מהספר המקורי, התרגום מעולה ומעביר את הצמרמורות שמעביר הספר באנגלית. סחטיין ענק !!!
 
מילים טובות גם טרם הקריאה ../images/Emo8.gif

לוקח?
 
ואם במקרה פיספסתם משהו...

אז הנה המילים של השיר המטומטם הזה: Lance is King He just won the Tour de France Wearing skin-tight Lycra pants Because he pedals faster than all the other men That’s why he’s first again. There’s nobody can beat that guy He’s got big muscles in his thighs He wears the yellow jersey And the funny little hat When he sweats he leaves a stench He could almost be French. Cause you know that Lance is king Of cycling He wins everything Lance is king Can’t be beat when he’s pedaling Oh, Lance We love Lance. It’s no joke With a baseball card in his spokes Oohh, he kicked butt With the Postal Team. That’s why Lance is king. That’s why Lance is king. That’s why Lance is king.
 
תודה רבה. אני חייב להעביר מחמאות

לאסף כהן. עבדנו על הספר יחד אבל את עיקר העבודת התרגום הוא עשה. אני עשיתי רק עריכה של החלקים המקצועים וגם זה מולו. אגב, זו הייתה הפעם הראשונה שעבדתי מול מתרגם ונהנתי מהעבודה עם אסף. הלוואי ויהיו לנו עוד ספרים רבים, שנוכל לתרגם, על רכיבה.
 
אולריך הוציא לפני כמה ימים ספר...

שם הספר: "אני, מכונית מהירה וכדורים צבעונים-סיפור חייו של הרוכב הכי מוכשר שהיה בשנים האחרונות".
 
למעלה