לחתולה יש קרחת
היום ראיתי שלחתולה יש קרחת בחלק האחורי של הרגל האחורית. אני אתקשר לוט אבל הם פותחים רק ב4 ואני ממש מבוהלת מזה! זה פס ארוך, נראה לי 5 ס"מ ונראה לי שהיא גירדה שם (העור עצמו לא פצוע חוץ משריטה אחת, הוא די ורוד אבל נראה לי שזה הצבע שלה).
קיצור אני זקוקה להרגעה שזה לא משהו רציני והכל יהיה בסדר שאני אקח אותה לוט, נכון?
היום ראיתי שלחתולה יש קרחת בחלק האחורי של הרגל האחורית. אני אתקשר לוט אבל הם פותחים רק ב4 ואני ממש מבוהלת מזה! זה פס ארוך, נראה לי 5 ס"מ ונראה לי שהיא גירדה שם (העור עצמו לא פצוע חוץ משריטה אחת, הוא די ורוד אבל נראה לי שזה הצבע שלה).
קיצור אני זקוקה להרגעה שזה לא משהו רציני והכל יהיה בסדר שאני אקח אותה לוט, נכון?