לחשבונאים....

erez1985

New member
לחשבונאים....

יש היום שיעור בחשבונאות ב' עם ראובינוף? וזה רק אני העיוור שהיה משוכנע שהמבחן במחירים היום? ולא ביום ראשון.....
 

abalaba2

New member
יש

ולפי הבנתי יש 100% חתימות, אז לגבי שבוע הבא זה עדיין לא בטוח.
 

vakninadi

New member
יש 100% חתימות

במידה ולא תהיה שביתת סגל זוטר הכל יהיה בסדר ויום ראשון לומדים שני שיעורים עד 9 וחצי ויום חמישי אין שיעור. במידה ותהיה שביתת סגל זוטר, בהנחה שתגמר עד יום חמישי, ביום ראשון ראובינוף שובת וביום חמישי יהיה שיעור אחד.
 

vakninadi

New member
טופלו :)

חחחח סתם, כולם הבינו שזה הכי טוב, גם אם לא רק להם באופן ספציפי אלא לרוב
 
למעלה