shalhevet2
New member
לחץ../images/Emo59.gif
מה עושים עם ההיסטריה? בשבוע 6 ראינו דופק. בשבוע 7 ראינו פעמיים דופק (לא שני עוברים 2 אולטרסאונדים) אחרי שרצתי למוקד מכאבי ציסטות. שבוע 8 ראינו דופק- תור שנקבע מראש כדי "לגרש" אותנו מרופא פוריות ולעבור לרופא רגיל. שבוע 9 בע"זה שוב תור לאולטרסאונד- בדיקה שגרתית אצל רופא נשים. בין לבין, היסטריה. ומה יהיה כשלא יהיה לי תור כל שבוע? אני אגיע למוקד? איך נרגעים?
מה עושים עם ההיסטריה? בשבוע 6 ראינו דופק. בשבוע 7 ראינו פעמיים דופק (לא שני עוברים 2 אולטרסאונדים) אחרי שרצתי למוקד מכאבי ציסטות. שבוע 8 ראינו דופק- תור שנקבע מראש כדי "לגרש" אותנו מרופא פוריות ולעבור לרופא רגיל. שבוע 9 בע"זה שוב תור לאולטרסאונד- בדיקה שגרתית אצל רופא נשים. בין לבין, היסטריה. ומה יהיה כשלא יהיה לי תור כל שבוע? אני אגיע למוקד? איך נרגעים?