לחמניות

lital12341

New member
לחמניות

שלום יש למישהו מתכון ללחמניות מחיטה מאלה או לחמניות דיאטטיות? תודה מראש
 

pirge

New member
לחמניות חיטה מלאה

לחמאפינס עדיף להשתמש בחצי קמח מלא וחצי קמח רגיל. (יוצא טעים ואכיל גם מקמח מלא) כמעט 4 כוסות קמח מלא. אני השתמשתי בקמח סוגת (כתוב על השקית “מתכון לאפיית לחם קראנצ'י" כף שמרים. אני השתמשתי בחצי שקית "עולה עולה" (לא שימרית) כף סוכר חום חצי כף מלח כף דבש 2 כוסות מים פושרים מערבבים חומרים יבשים ומוסיפים את היתר.לערבב עם כף לבצק דביק (כמו של עוגה בחושה) לצקת לתבניות שקעים 4\3 מהגובה ולתת לתפוח במקום חמים עד שממלא את התבניות. אני אפיתי בשקעים סיליקון. לאפות בתנור שחומם מראש ל-200 אחר כך מורידים ל-180. אצלי נאפו ב-15 דקות. בדקה האחרונה מתיזים מים על פני הלחמניות ואופים עוד דקה אחת. מוציאים ומסדרים על רשת של התנור ומכניסים לתנור מכובה.על הרשת.... (זה בשביל הקראנצ'יות.). אפשר לקלות גרעיני חמניה או דלעת ולהכניס ללחמניות. אפשר לפזר גרעינים לא קלויים מעל הלחמניות לפני שמכניסים לתנור. יוצא בערך 16 לחמניות שיותר מתאים לקרוא להם מאפינס. נ ה ד ר י ם. קלים כמו נוצה. מתכון של ה-עוגיה. "טיפ" להדליק את התנור חצי שעה לפני האפיה ולהניח את תבנית המאפינס "להתפחה" קרוב לתנור. הלחמניות יתפחו במהירות.
 

lital12341

New member
בהחלט

ברגע שאכין אותם אני אעדכן אותך תודה לך ואני עוקבת אחרי כל מה שמכינים פה בפורום והדברים שלך פשוט נראים טעימים מאוד
 
למעלה