לחם מקמח מלא
אני רואה שרבים מכם מכינים לחם מקמח מלא. לי זה לא מצליח. הלחם יוצא קשה ולא אוורירי ונמס בפה כמו לחם לבן. יש לכם רעיונות מדוע לא מצליח לי? אני אנסה את הלחמניות בקרוב ואודיע לכם איך זה הלך. בכל מקרה, הלחם הבא שאאפה (כבר עשיתי פעם ויצא נפלא) הוא פוקצ`יה עם שמן זית ורוזמרין בדומה למזה שהכין השף העירום באחד התוכניות שלו.
אני רואה שרבים מכם מכינים לחם מקמח מלא. לי זה לא מצליח. הלחם יוצא קשה ולא אוורירי ונמס בפה כמו לחם לבן. יש לכם רעיונות מדוע לא מצליח לי? אני אנסה את הלחמניות בקרוב ואודיע לכם איך זה הלך. בכל מקרה, הלחם הבא שאאפה (כבר עשיתי פעם ויצא נפלא) הוא פוקצ`יה עם שמן זית ורוזמרין בדומה למזה שהכין השף העירום באחד התוכניות שלו.