לחלום בגדול

AsAf2810

New member
לחלום בגדול

שי, אני מקדיש לך את התמונה.
כפי שאתה רואה, החתולה שלי לא משחקת בקקי.
 
מדהים

ישלנו אלרגיה משותפת! מחר מתחתנים..
 

השלושר

New member
כן אבל אולי את אוהבת כוסברה ?

אם לא, אז שנינו סולדים גם מכוסברה וגם מריאל מדריד,
שזה אומר שאין לנו מנוס אלא להתחתן, לאור
שותפות הגורל הברורה שהתגלתה כאן.
 

השלושר

New member
למה, השאירי אותה אצלך

יום יבוא ותמצאי בחור
שגם סולד מריאל מדריד
אבל גם אוהב כוסברה.
 

AsAf2810

New member
מה, לחתולים ?

לא נורא, תתגבר על זה. אבל הגיע הזמן שתנטוש את ברצלונה שלא שווה הרבה בלי מסי. ריאל מדריד, לעומת זאת, נתנה לנציגי המרמרה ארבע חתיכות בלי רונאלדו ובעשרה שחקנים. החתולה שלי הבינה לאן הרוח נושבת, פתחה את הארון בגדים שלי והתכסתה בחולצה המדהימה.
עשה זאת גם.
 

shayCn

New member
אלרגי לחתולים ולריאל מדריד

אבל לא נורא,אתה תתגבר על האלרגיה שלי

ואתה יודע,קבוצה נמדדת במשחקים הגדולים והחשובים שלה,
לא בנצחונות על קבוצות קטנות,או בקיצור,תחכה שריאל תעבור חצי גמר באלופות ואז תדבר עליהם.
 
למעלה