לחיי העם הזה.....
היום בבוקר , 5 בדיוק , התייצבתי לשערי הארץ , לאסוף את הורי שחזרו מחו"ל עוד במחסום הכניסה , נרמז לי על הבאות.. רכב מבריק , מנצנץ מהאלוגנים , דיסק על המראה , ואיזה זמר שבוכה ברקע, חתך את כל השיירה מימין , ועקף בפירפור גלגלים. 5 בבוקר , גלגל"צ ברקע , שירים שקטים ,אני ערני ורגוע , אז מילא... נכנס עם הרכב , אמא עם עגלת תינוק , משליכה את העגלה עם התינוק לכביש , על מנת לחצות..5 בבוקר....מוזיקה...עירני...מצליח לבלום... מחנה את הרכב , ויורד לקבלת הפנים , חוצה במעבר חצייה , ופתאום נהג מונית , יוצא במהירות ,מפספס אותי במילימטרים...5 בבוקר...הצלחתי לחמוק...לא נורא. בכניסה , אישה צועקת על המאבטח , שמתעקש לבדוק את התיק עימו הגיעה, צועקת ומקללת וחוסמת את הכניסה...5 ורבע בבוקר...יש עוד כניסות...מילא... בפנים , ילד קטן , בן 4 מבקש מאמא בלון , והאמא לא מוכנה...הילד מתחיל לילל....והאמא...בוווום...סטירה..וצעקות...כבר 5 וחצי בבוקר...לא ישנתי כל הלילה, מסתכל על האם במבט של בוז...והיא ..."מה אתה מסתכל ,מה קרהההה? " נו...מילא...שיצאו כבר... אוקיי....יצאו...ניגש לעזור לסחוב את העגלה , בדרך נדרס ע"י עגלה אחרת..הבחור "ממהר" , צודק... רבע ל-6 בבוקר , מת מעייפות , כבר לא מרגיש כלום....יאללה , הבייתה.. מגיעים לחניה , מונית..מיניבוס..חוסמת אותי ומעמיסה 20 נוסעים עם מזוודות.....אני סוגר את החלונות....מפעיל מזגן בפול כוח , מגביר את הרדיו ומחייך...תחי מדינת ישראל... עם ישראל חי.........
היום בבוקר , 5 בדיוק , התייצבתי לשערי הארץ , לאסוף את הורי שחזרו מחו"ל עוד במחסום הכניסה , נרמז לי על הבאות.. רכב מבריק , מנצנץ מהאלוגנים , דיסק על המראה , ואיזה זמר שבוכה ברקע, חתך את כל השיירה מימין , ועקף בפירפור גלגלים. 5 בבוקר , גלגל"צ ברקע , שירים שקטים ,אני ערני ורגוע , אז מילא... נכנס עם הרכב , אמא עם עגלת תינוק , משליכה את העגלה עם התינוק לכביש , על מנת לחצות..5 בבוקר....מוזיקה...עירני...מצליח לבלום... מחנה את הרכב , ויורד לקבלת הפנים , חוצה במעבר חצייה , ופתאום נהג מונית , יוצא במהירות ,מפספס אותי במילימטרים...5 בבוקר...הצלחתי לחמוק...לא נורא. בכניסה , אישה צועקת על המאבטח , שמתעקש לבדוק את התיק עימו הגיעה, צועקת ומקללת וחוסמת את הכניסה...5 ורבע בבוקר...יש עוד כניסות...מילא... בפנים , ילד קטן , בן 4 מבקש מאמא בלון , והאמא לא מוכנה...הילד מתחיל לילל....והאמא...בוווום...סטירה..וצעקות...כבר 5 וחצי בבוקר...לא ישנתי כל הלילה, מסתכל על האם במבט של בוז...והיא ..."מה אתה מסתכל ,מה קרהההה? " נו...מילא...שיצאו כבר... אוקיי....יצאו...ניגש לעזור לסחוב את העגלה , בדרך נדרס ע"י עגלה אחרת..הבחור "ממהר" , צודק... רבע ל-6 בבוקר , מת מעייפות , כבר לא מרגיש כלום....יאללה , הבייתה.. מגיעים לחניה , מונית..מיניבוס..חוסמת אותי ומעמיסה 20 נוסעים עם מזוודות.....אני סוגר את החלונות....מפעיל מזגן בפול כוח , מגביר את הרדיו ומחייך...תחי מדינת ישראל... עם ישראל חי.........