לחיי העם הזה.....

  • פותח הנושא undo
  • פורסם בתאריך

undo

New member
לחיי העם הזה.....

היום בבוקר , 5 בדיוק , התייצבתי לשערי הארץ , לאסוף את הורי שחזרו מחו"ל עוד במחסום הכניסה , נרמז לי על הבאות.. רכב מבריק , מנצנץ מהאלוגנים , דיסק על המראה , ואיזה זמר שבוכה ברקע, חתך את כל השיירה מימין , ועקף בפירפור גלגלים. 5 בבוקר , גלגל"צ ברקע , שירים שקטים ,אני ערני ורגוע , אז מילא... נכנס עם הרכב , אמא עם עגלת תינוק , משליכה את העגלה עם התינוק לכביש , על מנת לחצות..5 בבוקר....מוזיקה...עירני...מצליח לבלום... מחנה את הרכב , ויורד לקבלת הפנים , חוצה במעבר חצייה , ופתאום נהג מונית , יוצא במהירות ,מפספס אותי במילימטרים...5 בבוקר...הצלחתי לחמוק...לא נורא. בכניסה , אישה צועקת על המאבטח , שמתעקש לבדוק את התיק עימו הגיעה, צועקת ומקללת וחוסמת את הכניסה...5 ורבע בבוקר...יש עוד כניסות...מילא... בפנים , ילד קטן , בן 4 מבקש מאמא בלון , והאמא לא מוכנה...הילד מתחיל לילל....והאמא...בוווום...סטירה..וצעקות...כבר 5 וחצי בבוקר...לא ישנתי כל הלילה, מסתכל על האם במבט של בוז...והיא ..."מה אתה מסתכל ,מה קרהההה? " נו...מילא...שיצאו כבר... אוקיי....יצאו...ניגש לעזור לסחוב את העגלה , בדרך נדרס ע"י עגלה אחרת..הבחור "ממהר" , צודק... רבע ל-6 בבוקר , מת מעייפות , כבר לא מרגיש כלום....יאללה , הבייתה.. מגיעים לחניה , מונית..מיניבוס..חוסמת אותי ומעמיסה 20 נוסעים עם מזוודות.....אני סוגר את החלונות....מפעיל מזגן בפול כוח , מגביר את הרדיו ומחייך...תחי מדינת ישראל... עם ישראל חי.........
 

צוחקת...

New member
ממממממממ........

יכול להיות שהיינו בשני אזורים שונים בארץ וקרה לנו אותו הדבר? לחיי העם הזה...וכמה טוב שהוא כזה....... פעם מישהו כתב על זה שיר...בחיי... צוחקת... ב8 בבוקר היתה בקופת חולים........ ואפילו שהיה לה תור מוזמן, ואפילו שהיה לה חום גבוה, ואפילו שהשתעלה והתעטשה ללא הרף...ופיזרה מלאנים של מלאנים וירוסים....לא ויתרו לה... כל האוכלוסיה הזו...שאח"כ באה לבנק שלה....ומנדנדת לה שם...
 
אנדו יקירי...........

ועל זאת אומר........: איזא הוא חכם(גיבור) הכובש את יצריו? עם ישראל חיי אין לי ספק בכלל לילה טוב ומואתייייייייייייםםםםםםםםםםםםםםםםםם
 
למעלה