לחזור להתאמן
פעם הייתי מתאמן המון בקרב מגע בעיקר... אבל בשירות הצבאי שלי (שכבר מזמן הסתיים) נפגעתי בגב ובברכיים.... ניסיתי להתאמן בטאי צ'י קצת אבל סבלתי מאוד מכאבים.... אני מת לחזור להתאמן (אני מקווה שאתם לא יודעים איך זה להפסיק ללא יכולת לחזור) ואני מחפש שיטה שלפחות תעזור לי לחזק את השרירים שלי ושתגרום לכמה שפחות שחיקה בגוף.... משהו/י מכיר/ה משהו בסגנון הזה שמומלץ ?
פעם הייתי מתאמן המון בקרב מגע בעיקר... אבל בשירות הצבאי שלי (שכבר מזמן הסתיים) נפגעתי בגב ובברכיים.... ניסיתי להתאמן בטאי צ'י קצת אבל סבלתי מאוד מכאבים.... אני מת לחזור להתאמן (אני מקווה שאתם לא יודעים איך זה להפסיק ללא יכולת לחזור) ואני מחפש שיטה שלפחות תעזור לי לחזק את השרירים שלי ושתגרום לכמה שפחות שחיקה בגוף.... משהו/י מכיר/ה משהו בסגנון הזה שמומלץ ?