תמונה אחת נוספת כמנחה לשבתלחברי הפורום![]()
תמונות מסיור שערכתי במזרח חיפה, תחנת הרכבת חיפה מזרח, אגד בת גלים...ועוד פרויקט תחבורתי שיהיה בחיפה.... תמונה אחת.
תמצית מהתמונות יועלו במוצאי שבתתמונה אחת נוספת כמנחה לשבת
לחברי הפורום... מתוך אוסף התמונות בשירשור הארוך...
שבוע טוב לחברי פורום תחבורה צבוריתלחברי הפורום![]()
תמונות מסיור שערכתי במזרח חיפה, תחנת הרכבת חיפה מזרח, אגד בת גלים...ועוד פרויקט תחבורתי שיהיה בחיפה.... תמונה אחת.
שבוע טוב ומבורך.שבוע טוב לחברי פורום תחבורה צבורית
הנה לקט מהתמונות שצילמתי השבוע בחיפה.
בחניון "אגד" בכביש דורילחברי הפורום![]()
תמונות מסיור שערכתי במזרח חיפה, תחנת הרכבת חיפה מזרח, אגד בת גלים...ועוד פרויקט תחבורתי שיהיה בחיפה.... תמונה אחת.
תפסת בתמונה שתי מכונות "מפורסמות"בחניון "אגד" בכביש דורי
נראתה הסקניה ...אני זוכר את הימים בהם נסעתי בסקניה מסוג זה...
כוונתי כמובן ל-O404 שבמרכז התמונהתפסת בתמונה שתי מכונות "מפורסמות"
הנידרפלור שמימין הוא 87-308-01 - "הנסיכה של נווה שאנן". וכמובן המטוס של התמח"ת - 86-153-01 שבטח עשה קו 970 לויז'ניץ או 784 לטכניון.
אם את המחפש אוטו עם בובות...כוונתי כמובן ל-O404 שבמרכז התמונה
אפשר לזהות את ה-153 מרחוק לפי מכסה המנוע המעוטר עוד מימי בסקינד.
בחניון "אגד" בכביש דורי
נראתה הסקניה ...אני זוכר את הימים בהם נסעתי בסקניה מסוג זה...
יש כבר אחד במוזאון,ואחד לחלפים![]()
דגם ממש חמוד למה הוא שם ולא עובר לשיפוץ או משהו כזה? האם יש תמונה של אחד כזה בימים טובים יותר?
חניון "אגד" כביש דורילחברי הפורום![]()
תמונות מסיור שערכתי במזרח חיפה, תחנת הרכבת חיפה מזרח, אגד בת גלים...ועוד פרויקט תחבורתי שיהיה בחיפה.... תמונה אחת.
תצפית מרחוב הגליל על מרכזית המפרץלחברי הפורום![]()
תמונות מסיור שערכתי במזרח חיפה, תחנת הרכבת חיפה מזרח, אגד בת גלים...ועוד פרויקט תחבורתי שיהיה בחיפה.... תמונה אחת.
רכבת 179 מנהריה בדרך לחיפהלחברי הפורום![]()
תמונות מסיור שערכתי במזרח חיפה, תחנת הרכבת חיפה מזרח, אגד בת גלים...ועוד פרויקט תחבורתי שיהיה בחיפה.... תמונה אחת.
הגרר של חיפה בפעולה...לחברי הפורום![]()
תמונות מסיור שערכתי במזרח חיפה, תחנת הרכבת חיפה מזרח, אגד בת גלים...ועוד פרויקט תחבורתי שיהיה בחיפה.... תמונה אחת.
תחנה מרכזית "אגד בת גלים" כיוםלחברי הפורום![]()
תמונות מסיור שערכתי במזרח חיפה, תחנת הרכבת חיפה מזרח, אגד בת גלים...ועוד פרויקט תחבורתי שיהיה בחיפה.... תמונה אחת.
חניון "אגד" בת גליםלחברי הפורום![]()
תמונות מסיור שערכתי במזרח חיפה, תחנת הרכבת חיפה מזרח, אגד בת גלים...ועוד פרויקט תחבורתי שיהיה בחיפה.... תמונה אחת.
הפרויקט החדש בחיפהלחברי הפורום![]()
תמונות מסיור שערכתי במזרח חיפה, תחנת הרכבת חיפה מזרח, אגד בת גלים...ועוד פרויקט תחבורתי שיהיה בחיפה.... תמונה אחת.
תמונה מתחהת הרכבת חיפה מזרחלחברי הפורום![]()
תמונות מסיור שערכתי במזרח חיפה, תחנת הרכבת חיפה מזרח, אגד בת גלים...ועוד פרויקט תחבורתי שיהיה בחיפה.... תמונה אחת.
תגידו, רק בארץ המסילות עקומות כל כךתמונה מתחהת הרכבת חיפה מזרח
שצילמתי מגשר חירם...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.