לחברי הפורום

מצב
הנושא נעול.
לחברי הפורום../images/Emo140.gif

לחברי הפורום

תמונות מסיור שערכתי במזרח חיפה, תחנת הרכבת חיפה מזרח, אגד בת גלים...ועוד פרויקט תחבורתי שיהיה בחיפה.... תמונה אחת.
 
תמונה אחת נוספת כמנחה לשבת

לחברי הפורום

תמונות מסיור שערכתי במזרח חיפה, תחנת הרכבת חיפה מזרח, אגד בת גלים...ועוד פרויקט תחבורתי שיהיה בחיפה.... תמונה אחת.
תמונה אחת נוספת כמנחה לשבת
לחברי הפורום... מתוך אוסף התמונות בשירשור הארוך...
 
שבוע טוב לחברי פורום תחבורה צבורית

לחברי הפורום

תמונות מסיור שערכתי במזרח חיפה, תחנת הרכבת חיפה מזרח, אגד בת גלים...ועוד פרויקט תחבורתי שיהיה בחיפה.... תמונה אחת.
שבוע טוב לחברי פורום תחבורה צבורית
הנה לקט מהתמונות שצילמתי השבוע בחיפה.
 
בחניון "אגד" בכביש דורי

לחברי הפורום

תמונות מסיור שערכתי במזרח חיפה, תחנת הרכבת חיפה מזרח, אגד בת גלים...ועוד פרויקט תחבורתי שיהיה בחיפה.... תמונה אחת.
בחניון "אגד" בכביש דורי
נראתה הסקניה ...אני זוכר את הימים בהם נסעתי בסקניה מסוג זה...
 

mister K

New member
תפסת בתמונה שתי מכונות "מפורסמות"

בחניון "אגד" בכביש דורי
נראתה הסקניה ...אני זוכר את הימים בהם נסעתי בסקניה מסוג זה...
תפסת בתמונה שתי מכונות "מפורסמות"
הנידרפלור שמימין הוא 87-308-01 - "הנסיכה של נווה שאנן". וכמובן המטוס של התמח"ת - 86-153-01 שבטח עשה קו 970 לויז'ניץ או 784 לטכניון.
 

mister K

New member
כוונתי כמובן ל-O404 שבמרכז התמונה

תפסת בתמונה שתי מכונות "מפורסמות"
הנידרפלור שמימין הוא 87-308-01 - "הנסיכה של נווה שאנן". וכמובן המטוס של התמח"ת - 86-153-01 שבטח עשה קו 970 לויז'ניץ או 784 לטכניון.
כוונתי כמובן ל-O404 שבמרכז התמונה
אפשר לזהות את ה-153 מרחוק לפי מכסה המנוע המעוטר עוד מימי בסקינד.
 

846

Active member
אם את המחפש אוטו עם בובות...

כוונתי כמובן ל-O404 שבמרכז התמונה
אפשר לזהות את ה-153 מרחוק לפי מכסה המנוע המעוטר עוד מימי בסקינד.
אם את המחפש אוטו עם בובות...
חפש את XX-806-15 של סופרבוס מרצדס וונהול
 
תצפית מרחוב הגליל על מרכזית המפרץ

לחברי הפורום

תמונות מסיור שערכתי במזרח חיפה, תחנת הרכבת חיפה מזרח, אגד בת גלים...ועוד פרויקט תחבורתי שיהיה בחיפה.... תמונה אחת.
תצפית מרחוב הגליל על מרכזית המפרץ
רואים גם את הרציף המערבי של תחנת הרכבת "לב המפרץ".
 
רכבת 179 מנהריה בדרך לחיפה

לחברי הפורום

תמונות מסיור שערכתי במזרח חיפה, תחנת הרכבת חיפה מזרח, אגד בת גלים...ועוד פרויקט תחבורתי שיהיה בחיפה.... תמונה אחת.
רכבת 179 מנהריה בדרך לחיפה
לאחר יציאתה מתחנת "לב המפרץ". הקטר דוחף את הרכבת. בדרך כלל ברכבות אלו הקטר מושך את הרכבת.
 
תחנה מרכזית "אגד בת גלים" כיום

לחברי הפורום

תמונות מסיור שערכתי במזרח חיפה, תחנת הרכבת חיפה מזרח, אגד בת גלים...ועוד פרויקט תחבורתי שיהיה בחיפה.... תמונה אחת.
תחנה מרכזית "אגד בת גלים" כיום
יש מוסך, וחניון של "אגד תיור ונופש"...גם הגרר חונה שם...
 
הפרויקט החדש בחיפה

לחברי הפורום

תמונות מסיור שערכתי במזרח חיפה, תחנת הרכבת חיפה מזרח, אגד בת גלים...ועוד פרויקט תחבורתי שיהיה בחיפה.... תמונה אחת.
הפרויקט החדש בחיפה
נעים במגינים...בשני המובנים: 1. שיפור חזות הדרך. 2. מלשון תנועה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה