לחברי המלומדים

patishon

New member
לחברי המלומדים



אתחיל על ראשונה ראשונה ועל אחרונה אחרונה. תחילה איתך, גב` ספיידרוומן הנכבדה – כאשר אני שולח הודעה לליהי ומבקש ממנה להתייחס לדבריו של סופר סתם, הכוונה היא לא לריב, לא ללקק ולא לרדת עליה. ולמה? – להזכירכם חבריי הנכבדים, שחתיך עדין לב שבור/שלם כתב את מה שכתב, רצה אצה לה ליהי ומחקה מיד את הודעותיו. ולמה? – כי בחברה הטובה שלה עסקינן. אבל היום כשבפורום משתולל לו גן ילדים, כגון: ``אוףףףף חגית יש לך עוד הרבה זמן להגיע ל- 117``, ``אוי חגית כמה עוד נשאר לך ל- 118``. יושבת לה מנהלת הפורום בכבודה ובעצמה, צופה מן הצד ומחייכת, כי אין זהו מתפקידה להעיף הודעות שטותיות, אלא רק של ``גורמים עויינים``. אבל האמינו לי חברי, אני לא כועס עליה, ואני לא שונא אותה, זוהי ליהי ואני ממנה לא מצפה ליותר. ועל זה נאמר: ``היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו?``. כמובן שנחמד מידי פעם לקרוא כמה בדיחות של אגו-טריפ, ונחמד מידי פעם לקרוא ``ירידות`` בין רקדן לפנטום, ונחמד מידי פעם לקרוא את הודעותיו של ארבל מהכרמל. אבל גם שוקולד שהוא טעים - אם אתה אוכל יותר מידי פשוט בא לך להקיא. וגם כאן בפורום הזה, סבור אני שאנו צריכים לשים לעצמנו גבולות מסוימים, לא להגזים עם כל מיני שטויות שאנו כותבים, ואני מעיד על עצמי שגם אני תורם לפעמים. אבל נשאלה השאלה ע``י אחד מחברי החדר – מהו הגבול, מה מותר לכתוב ומה אסור, מה כן להעיף ומה לא להעיף? חבריי היקרים את שרביט הפיקוד נתנו למנהלת הפורום, והיא זו אשר צריכה להחליט איזה הודעה לרמת הפורום או לא. ואני חושב שהיא לא צריכה לחשוש מאף אחד, ואם היא רוצה שהפורום הזה יישאר ברמת כתיבה נאותה – שלא תפחד להעיף הודעות שלא נראות לה, ושלא תעיף הודעות שרק קשורות בחברות שלה. בזאת באתי על החתום פטישון
 
פטישון.הידד לרצינות!!!



גם לי הגרפסים הוירטואליים מפריעים ונרע ליבי לראות חומר טוב טובע בים השטויות דוגמת אלו שהזכרת. גם מדיניות המחיקות איננה אובייקטיבית אך כך גם מדיניות הבקורת על הדברים שנאמרים. א.יש כאלה שיש להם דיעה אך מעדיפים להצפינה בליבם מחשש להסתכסך עם צד זה או אחר ועל-ידי כך הם למעשה הופכים להיות אנמיים ועצמיתם מתבטלת.סוג זה מפר את איזון הדעות בעצם גישת הנמנעות. ב.יש כאלה האוהבים לגייס לובי לתגובותיהם ויגיבו רק לאחר שביררו אם יש להם גיבוי.את אלה יש להוקיע בכלל כי בכך יש הפרת איזון דיעות בזדון.!! את המצפון של הגולשים אי אפשר לאלץ וכל אחד ימשיך לנקוט על-פי הדפוסים אליהם רגיל גם בחייו. מה שכן ניתן לשינוי זה מינוי מנהל/ת פורום בעל כישורים ותכונות מתאימים לנהל פורום של עשרות רבות של גולשים.אינני משוכנע שכישורי מי שמונתה לתפקיד בתחילת הדרך ,בפורום בתולי ומצומצם ,אכן מתאימים גם לפורום במבנהו הקיים.לא כל מ``כ טוב הוא בהכרח מג``ד טוב!!!!!!!!! בנוסף,ליהי ביקשה וקיבלה להיות גם מנהלת הפורום וגם חברה בפורום אשר במשך הזמן רכשה לה חברים ושונאים ועירוב התחומים בין חברות בפורום לניהולו הוא הגורם לעיוותים שבשיקול הדעת .המנהלת פשוט לא מספיק מוכשרת וחכמה לשמור על האובייקטיביות הרצוייה ופטישון יותר ותיק ממני ואני מזמינו למסור את העובדות המצויות בידיו לגורמים המנהלים את האתר.
 
טוב אז....



אני לא מתכוונת להפוך את זה לויכוח זאת היתה החלטתי ומה שנשאר זה לקבל אותה או לחלוק עליה ואין לי שום בעיה עם כך ויותר מזה ידעתי שהדעות תהינה חלוקות כמו שכבר כתבתי בתגובה שלי. דבר שני למה שארבל כאן העיר אז פואט הוא מנהל הפורומים כאן ויש לי את הגישה אליו ומבלי שתורו לי על כך ועוד לפני שראיתי את התגובות שלכם בנושא הזה הפנתי אותו לפורום כדי שיראה את ההודעה של סופר סתם ואת התגובה שלי ושל כולם להודעה וצר לי לאכזב אתכם רבותי פואט אמר שתגובתי היתה בסדר גמור .... אז כל מי שלא מוצא חן בעינו שיטת הניהול או התגובה שלי לעניין יכול לפנות אליו בעצמו ולבקש ממנו לפתוח לו פורום משלו שהוא יהיה המנהל וינהל את הפורום כאוות נפשו וכך יחסך מעיני צרות העין של אנשים קנאים. ולפטישון: נכון מחקתי את ההודעות שפירסם חתיך שבור לב וגם זאת לא לפני שהתייעצתי אם אנשים מתפוז עצמם שהם אוביקטייבים אבל אודה ולא אכחיש שהתייעצתי איתם ולבסוף קיבלתי אני את ההחלטה למחוק את ההודעה כי זה הפורום שאני מנהלת וזאת צריכה להיות החלטה שלי. כמו שכבר אמרתי בתגובה שלי הודעות שכתובות באופן משמיץ או פוגע או סתם מרשעות נמחקות... לצערי הרב העקרונות שלי לא נותנים לי למחוק הודעות שפוגעות בי באופן אישי ומשמיצות אותי באופן אישי ונכתבות רק מתוך רשעות אלי באופן אישי כי אם הייתי עושה כך גם ההודעות שלכם פטישון וארבל היו נמחקות כבר מזמן. זאת התגובה שלי ויותר לא אגיב בנושא. ליהי נ.ב. ארבל יש לי כל כך הרבה מה להגיב על מה שכתבת כאן אך אני בניגוד אליך לא כותבת דברים מתוך רשעות אני מתעלה על כל הרגשות השלילים שיש לי כלפיך ולא מרשה לעצמי כמנהלת פורום לרדת לרמה שלך.
 

patishon

New member
לליהי האחת והיחידה !



לאחת והיחידה וטוב שכך (מזלם של תפוז) נחמד לקרוא את תגובתך ועוד יותר נחמד שאני צריך לקרוא זאת בנשימה אחת,זה מזכיר לי קטע בתפילת שחרית,ין פסיקים אין נקודות מנהלת פורום עלק,ומה עוד שאת חותמת את הודעתך ``זאת התגובה שלי ויותר לא אגיב בנושא`` הלוא זה היה ברור מדיניות הריחה איתה את משתמשת ברוב המקרים, אבל יאמר לזכותך שעשית זאת בחוכמה, צריך ``ביצים`` כדי להתנצח עם ארבל ופטישון מעל גלי האתר, ועוד טיפ קטן לי אלייך אם את רוצה עיצה אל תרוצי רק לפואט , ישנם כאן חברים שדעתם לא פחות חשובה ,יכולה את להתייעץ גם איתם וההחלטה הסופית היא רק שלך (את מזכירה את אותה ילדה שכל דבר רצה לאימא) שיהיה לך יום טוב ורק בריאות. ממני פטישון
 
מדיניות הבריחה????



הרי אם הייתי בורחת לא הייתי עונה לך בכלל.... וביצים פטישון ביצים יש לי בגודל של ביצת יענה.... אמרתי שלא אגיב יותר בנושא רק בגלל שאין לי כוח לתחון ולתחון את אותו נושא אני אמרתי את שלי ולא זזה מעמדתי!!!! מי שזה לא מוצא חן בעיניו כמו שכבר אמרתי קודם מוזמן ללכת ולבכות עלי בהנהלה... או לחילופין לבקש לעצמו פורום משלו.... ליהי
 

patishon

New member
לליהי הטוחנת!



ליהי אני תוחן וטוחן,תוחן וטוחן,אני טוחן ותוחן, זו האמת אתמול בלילה תחנתי שלושה פרגיות, שתי פרגיות קיקרו לי באופן מוזר,רוצה לדעת למה ? שתים מהן ישבו לקרוא את פורום נשואים נשואות.
 
כל הכבודדדדדדדדד!!!!!!!!!!!



חחחחחחחחח יפה פטישון אהבתי את זה.... היתה לי שגיאת כתיב ועלית על זה.... כל הכבוד!!!! ח``ח בתעודה הזהות....
 

Spiderwoman

New member
ליהי אני איתך



כמה שאני אוהבת אתכם ארבל ופטישון תפסיקו להציק לליהי! היא בסדר גמור ואין שום צורך למחוק שוםםםםםם הודעה! זה אופי הפורום אנחנו נהנים לכתוב שטויות וזהו!!! ושוב מי שלא טוב לא שילך
 

Spiderwoman

New member
פטישון



שוב אני יגיד מי שלא אוהב את אופי הפורום שיחפש לו פורום אחר! אני לא רוצה שימחקו כאן לאףףףףףףף אחד הודעה לא משנה גם אם היא הכי טיפשית שיש
 

patishon

New member
לספיידר



`` שוב אני יגיד `` אוי לנו ואבוי לנו , זוהי העברית שמתאימה לפורום הזה? זהו שאמרתי ``כסדום הינו כעמורה דמינו`` ספיידר יקרה ``הפוסל במומו פוסל``. ודי לחכימא ברמיזא... ושוב אני חוזר ואומר מי שמחליט על איזה הודעה להעיף זו אך ורק המנהלת. ועד לבחירות הבאות זוהי ליהי ואנו נכבד את החלטותייה , אך זה לא מונע מאיתנו למתוח ביקורת כאשר נרצה, ברור !!!!!!!!! ממני פטישון.
 
ביקורת...



ביקורת פטישון ביקורת אף אחד לא מונע ממך לכתוב (וגם זה חלק מהמדיניות הדפוקה שלי בקשר למחיקת הודעות...). ואתה לא צריך סימני קריאה פטישון ובטח לא כל כך הרבה הרי אתה תשמיע את הביקורת שלך מתי שתרצה איך שתרצה ואם זה עלי אז כמובן שכמה שיותר יותר טוב... ליהי
 

Cגל

New member
ארבל ופטישון!



אינכם חייבים לקרוא כל הודעה! לפחות ההודעות של: ``חגית, כמה נשאר לך עד 117`` לוקחות הרבה פחות מקום מההודעות שלכם! למה שלא תתעלמו מההודעות שלא נראות לכם? אני בדרך כלל לא פותחת כלל הודעות ששולחיהם נקראים: ``פטישון`` או ``ארבל`` מכיוון שברור לי שבתוכן תהיינה השמצות! הרי כל מנהלת אחרת שיתנו לכם לא תהיה לשביעות רצונכם עד אשר היא אולי תהפך לגבר??? אין ספק שלליהי, מעבר לביצים של בת יענה.... יש סבלנות איןקץ לשטויות שלכם! וכן, היא שאלה דעת אחרים, וכנראה שמרביתם מרוצים מתפקודה ולכן החליטה להמשיך ולנהל את גן הילדים שהולך כאן וטוב שכך!
 
למעלה