לחברים שאלה

lilon1

New member
לחברים שאלה ../images/Emo26.gif

הורדתי את "גראדס" גירסת win32e אבל משום מה אני לא מצליח להיכנס לתוכנה יש לי XP PRO מישהויודע מה הבעיה?
 
למעלה