לחברות בכייף

mooty

New member
לחברות בכייף

נשוי מעוניין לדבר איתך על כל נושא בעולם בכייף ולזרום שיחות לנפש ולנשמה
 

חן.

New member
זה באמת חביב מצדך, אבל השם......

בתרגום לעברית.... למה למות בשביל זה? ;-) :) :cool:
 

zar

New member
מוטי, פנה בבקשה לד.א. של המעונייונו

אין לפרסם מס. טלפון אישיים שכן באותה מידה ניתן למסור מס. של אנשים שכלל לא מעוניינים בכך ולהטרידם. מקווה שמבין. נשמח לראותך כמשתמש פעיל בפורום צאר
 
למעלה