לזמרתושששששש....

  • פותח הנושא jess
  • פורסם בתאריך

jess

New member
לזמרתושששששש....

מה קורה?? אני עדיין מחכה לךךך איפה את היום??? מתפרפרת שוב??? התגעגעתי אליךךךךךך שולחת לך נשיקות ג`ס
 
יו ג`ססססססס

נשמתי,נרדמתי <אחרי 3 לילות בלי שינה> וכרגיל גם קמתי מוקדם. נתראה בלילה... מואההההההההההה אוהבת זמרתוש
 
למעלה