לזו שמגינה על הבלונדיניות!

לזו שמגינה על הבלונדיניות!

. זה מזה לא יפה מצידך! מה איתי? הברונטית שנדחקה לפינה? מי יגן עלי? מי יתן לי צומי?? מי יסייבר איתי? תגני גם עלי! אם הטבות מיוחדות ובונוסים אני מבקשת!!!!!!!!!!!! <אור מרגישה בודדה בירח>
 

tiptipon

New member
אין מנוס......./images/Emo166.gif

הבלונדיניות הינן עם אשר מחובתינו להגן עליו - זן ניכחד אשר אם לא נשמור עליו יעלם מעולמינו לצמיתות!! אי לכך ובהתאם לזאת אני מכריז בזאת על הקמת.... יד לבלונדינית - קרן לתרומות למען עזרה לעם הנכחד. תנו לבלונדינית יד!!!!!!
 

ranzadok

New member
המממ ברונטית ...

אני מוכן לתמוך בתנועתך "שחורה אני ונאווה" יש צדק במה שאמרת ...לא עוד מונופולים לבלונדיניות על דברים ...חלוקה שווה לכולן סייבר חופשי לכל דורשת !!! יש לך בעיה עם התצומי ?
......לא יתכן שדוגמא מרהיבה לנשיות שכמוך תסבול !!!
 

tiptipon

New member
עד מתי.....

עד מתי תקום הבלונדינית בבוקר תצחצח שיניים תתלבש תתאפר ותלך הבייתה? עד מתי בלונדינית חכמה תהיה - גולדן רטריוור? עד מתי הבלונדיניות יהוו מקור נלוז לבדיחות? אנו בתנועת - "יד לבלונדיניות" כאן בשביל להפסיק את הרדיפה ואת ההרס. תנו יד לבלונדינית!!!!
 
מצאתי דרך מעולה

שבה גם את תצטרפי לגג לבלונדה החוסה... נכון הלב הזה שיש לך, כן כן.. הלב.. של מרקו... אז אממ.. תעשי לו קצת פסים כאלו... שטניים.. וזהו! נכנסת לגג. אגב.. אני לא עושה אפליות בנוגע לסייברים.. לא לא .. לא אני! אני מעל הדברים האלו.. אם יש משהו ששניקו לימדה אותי זה שכל דורשת סייבר לתת לה. זו הדרך שלנו לתרום לעולם יפה ומסופק יותר..
מרוצה?
 
זאת שמגנה על הבלונדות נעלבתי!

אם את לא מקבלת אותי כמו שאני בלי פסים בלונדיניים אז אל תקבלי אותי בכלל! חשבתי שאת שונה! אבל את כמו כולם! מחפשת אחר הבלונד! אבל אני...אני לא אכנע! לא צובעת ת´שער לעולם!!!! שחור שולט!!!!!!!!!!!!!!!!!! אם אני אצטרך לרדוף אחרי אנשים ולצבוע את השער שלהם מתוך שינה לשחור אכן אעשה זאת!!!!! מיקי חיימוביץ היזהרי!!!
 
../images/Emo128.gif ../images/Emo68.gif

קודם כל הודעה בלי אייקונים לא מתקבלת אצלי.
דבר שני - אני? שונה? מי מכר לך את זה??
אני בדיוק כמו כולם - הולכת אחרי הזהב... בכל מקום בו יש מצוקה שיכלית אני שם, בכל מקום בו יש אתגר ריגשי - שם תמצאי אותי..
והלו הלו - עד מיקי חיימוביץ! היא הרי מודל ומופת לכל מוכות הגורל! הידיעה שאפשר לצאת מיזה! אפשר להסתיר את הטיפשות! אפשר לנצח את הבלונד!
*** החברה להגנת הבלונדה קובעת שכל קשר בין האייקונים לתוכן ההודעה מיקרי בהחלט. ***
 
באנה ...תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב

. זה לא חכם ללכת אחרי כולם!! מי מכר לך את זה שרק לבלונדות יש שכל??? מה איתנו? לנו אין?? מזה הסטיגמות האלו על הברונטיות את חושבת שלנו קל לחיות בעולם הזה שכל הזמן רוצים שנעמוד בציפיות ודרישות מעל ומעבר ליכולתנו רק בגלל שאנחנו ברונטיות? לנו אסור לעשות שטויות,צריכות תמיד להראות חוכמה. אם אני עושה משו אדיוטי,אני רוצה שיראו אותי בצורה ילדותית וחמודה אבל לא,אם אני ברונטית כנראה שהיתה לי כוונה נסתרת..שנינות מסויימת... אבל מה.. ברונטיות לא טועות? למה ?? למה זה ככה? למה אני צריכה להוכיח עצמי תמיד! למה..........למה.....למה אני לא יכולה להיות בלונדינית ליום אחד!!! יום יבוא וגם אני אהיה בלונדינית ברוחי ...ואף אחד לא ישפוט אותי לפי צבע השער. "יש עוד תקווה"
 
אה.. כאן יש לנו מקרה מסובך...

אממ.. ברונטית שרוצה להיות לבונדה.. זה קשה.. קשה מאוד...
אני אזדקק לעזרת מומחים בדבר..
אפריקה?
אתה כאן? אנא הושט יד..
טוב.. יקירתי.. חסרה לך הבנה בסיסית בנוגע לצבע הצהוב..
"זה לא חכם ללכת אחרי כולם"
זהו שיקירתי אנחנו מתעסקים פה עם קבוצה לא ממש חכמה... ולכת הנטייה היא בהחלט ללכת אחרי כולם - ראי ערך "משי" "ממתק" "לביאה" 3 מקרים חמורים בפני עצמם.
בקשר לסטיגמות על ברונטיות.. הירהרתי בנושא.. ואכן הגעתי למסקנה שאת צודקת. קשה קשה להיות ברונטית. קשה. קשה שאנשים מביטים לתוך ענייך ולא על החזה הגולש. קשה שאנשים באמת מקשיבים לדברייך. קשה שאנשים יכולים לשים יד על כתפך כמחוואה ולא כרצון להכניס אותך למיטה. קשה שאנשים אומרים לך משהו פעם אחת וישר את מבינה... קשה.
צודקת. מה נעשה? אני בעד להעביר את הלאה לאפריקה שיימצא פיתרון. שחור שכמוהו מתמודד עם הדברים האלו על בסיס יום יומי... מה את אומרת?
באמת.. בשלום ושלווה...
 
לא יודעת ....את חושבת אפריק יעזור?

. בעצם הוא מומחה בנוגע לבלונדות לא? אולי הוא יעזור לנו במשבר הזה. ותיקון -אני לא רוצה להיות בלונדה אני רק רוצה שיתיחסו אלינו בצורה שווה! כולנו שונים וכולנו שווים או במקרה שלנו... "כולנו צבועות וכולנו שוות!" אני קוראת לכל הצבועות למינהן!!! חזרו לצבע טיבעי!!!!!!!!!!!!1 כי טבעי,זה הכי טבעי שיש!
 

סקאוט

New member
אורעעעעעעעעע חחחחח

אור היקרה! אני כותב מכתב זה כי אני עכשיו רחוק נורא. הסיבה בגללה אני כותב זאת היא כי כי כי.................. אוף שכחתי למה התחלתי לכתוב טוב בכל מקרה הסיבה היא כי את כן את........ את לא נותנת לי את היחס המגיע לי את אומרת לי תשעשע אותי ואנייודע זה לא דבר קל אבל את מתייחסת אליי בדיוק כמו לאוויר טוב לפחות אפשר לנשום אותי גם משהו לפחות אני לא מבוזבז לחלוטין וכן ירבו ברונטיות בישראלן צריך לשלוט בכיפה!
 
נראה לך שאני אצבע לבלונד?????????

. ולהפוך לשחורדינית מוצהרת.???? לא תודה. אני אוהבת את השחור שלי. וחוצמזה... כשאני עושה משהו לא בסדר אומרים זה כי עשיתי טעות. לא כי אני בלונדינית. <אור מנסה לעורר מודעות לברונטית הנזקקת!>
 

sharonoosh

New member
יחי הברונטיות

לא שיש לי חס וחלילה משהו נגד הבלונדיניות... אבל אני תומכת באור!
 
את מטומטמת

תפסיקי להפגין את זה בכל הזדמנות את כזו סתומה לא ניתקלתי בתופעה כמוך רק באשמתך יצא לבלונדות כזה שם את שמה לב שאת לא קשורה לשום מקום ? אולי די כבר? תחסכי פניני חוכמה... עדיף לכולנו... פשוט תנסי לא להדליק את המחשב יש לי פיוזים קצרים וברגע שאני רואה את השם שלך על המסך הם צ´יק נישרפים!
 
למעלה