לו קי-קנטה או ג'ו-קובאשי?

לו קי-קנטה או ג'ו-קובאשי?

סיימתי לראות את הקרב לו קי-קנטה עכשיו (כולל את כל האירוע פיינל באטל למי שזה מעניין אותו). וחשבתי איזה קרב היה יותר טוב לו קי-קנטה או ג'ו-קובאשי. מבחינת אווירה אני חושב שג'ו-קובאשי מנצח אבל מבחינת היאבקות נטו אהבתי הרבה יותר את לו קי-קנטה ואין לי ממש קרב מועדף שניהם היו מעולים. איזה קרב אתם יותר אהבתם? לו קי-קנטה או ג'ו-קובאשי
 

Raz Bob Marley

New member
לו קי-קנטה ובגדול.

ג'ו-קובאשי קרב טוב, אולי אפילו טוב מאוד, אבל לא כזה גדול כמו שעשו מימנו. אולי אני חושב ככה בגלל אי אהבתי לסוגי הקרבות האלה, צ'ופים. אבל מצד שני, את הקרב סטרונג-דניאלסון מונדטה ממש אהבתי, וזה התבסס על אותו סגנון פחות או יותר. בלו קי-קנטה היה משהו מיוחד. לפני שראיתי את הקרב הזה, לא היכרתי את קנטה, זאת היית הפעם הראשונה שראיתי אותו(ומאז אני משלם הרבה חומר שלו) ופשוט נדהמתי מרמת ההאבקות שלו, והשילוב שלו ביחד עם לו קי היה אדיר. זה בוודאי לא הקרב הטוב ביותר של ROH בכל ההיסטוריה וזה גם לא הקרב הטוב של 2005, אבל הוא יותר טוב מג'ו-קובאשי מכמה דרגות. וגם האווירה פה לא היית נחותה, אולם לא כמו בג'ו-קובאשי, אבל גם בקרב הזה היית אחלה אווירה.
 
אני דוווקא חשבתי בג'ו-קובאשי היה

משהו יותר מיוחד מבלו קי-קנטה. משהו שגורם לי לרצות לראות את הקרב עוד פעם. הקרב לו קי-קנטה עולה בכמה רמות מבחינת היאבקות על ג'ו-קובאשי אבל חסר לזה את הדבר המיוחד הזה שהיה בג'ו-קובאשי. הדבר המיוחד שגרם לי לראות את הקרב 3 פעמים. ואתה צודק השילוב של לו קי וקנטה באמת היה מצוין הדאבל סטומפים של לו קי היו מדהימים. וגם לו קי נתן לקנטה בעיטה מזו סטיפית נדהמתי. השילוב של NOAH וROH מעולה מאוד מקווה שימשיכו את זה גם ב2006.
 

Raz Bob Marley

New member
הדבר המיוחד שהיה בג'ו-קובאשי זה

בעיקר האווירה המדהימה. הסגנון הסטיפי של קובאשי היה מוכר לכולם, עוד מהקרבות שלו משנות ה- 90, זה לא משהו חדש. גם ג'ו הראה לא מעט סטיפיות בכמה מהקרבות שלו בעבר, אולם בקרב הזה זה כבר הגיע לשיאים חדשים.
 

שי מילר

New member
מנהל
ג´ו-קובאשי.

האמת שראיתי השבוע את שני הקרבות שוב ושניהם מעולים. למרות זאת, ג´ו-קובאשי לוקח אצלי בזכות הערך הבידורי העצום + העובדה שהיה משהו מיוחד בקרב הזה שכנראה אי אפשר להסביר. הדבר הכי קרוב להסבר נמצא במאמר שתרגמתי על הקרב.
 

Raz Bob Marley

New member
לא, יא עצלן.

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles/article.asp?forum=13&a=63022&c=6299&sc=798&ssc=0
 

BeN ShaDe

New member
ג'ו - קובאשי , לאחר מאבק צמוד.

האווירה בקרב הייתה פשוט מדהימה , והיה מעניין לראות קרב שלא מורכב מתרגילים וכדומה , אלה מצ'ופים ובעיטות. למרות שגם הקרב השני היה גדול ושניהם שמורים לי על המחשב.
 
למעלה