לו יצוייר..

אני חיה את החיים שאני רוצה לחיות

והשאיפה היא שכולנו נחיה את החיים שאנו רוצים לחיות. לא תמיד זה ניתן, אבל לרוב ההימצאות במקום אחר אינה משנה את המציאות...
 

שייק14

New member
מה שקרוב אף פעם לא מעניין

אתה יודע שאנשים מחפשים להשתטח על קברים שנמצאים בקצה העולם
לפני שאי פעם ביקרו בבית הקברות העירוני ליד הבית
 
חוקרת..

אל תדאג...
חלק מהמקום שאני נמצאת בו היום מגיע מחקירה בלתי פוסקת את הסביבה הקרובה.
 
קודם כל דואגת לוודא שלא מדובר באחיזת עיניים

ודבר שני אם המקום טוב יותר מאיפה שהגעתי:) וכל השאר אותן שאיפות - שלווה,חכמה, אושר, עושר, וסטייל - כמובן לא יזיק
 
למעלה