לו"ז
שלום. התיק שלנו הוגש לשגרירות ב- 20.06.10. חשבתי שעד סוף השנה נקבל תשובה, תוך חודשיים נעבור בדיקות רפואיות ונקבל ויזות. בקיצר, תיכננתי לקראת סוף פברואר 2011 לצאת לדרך חדשה. היום פתאום שמעתי ממקור נאמן שאחרי הרפואה מחכים עוד בערך שנה. זה נכון???? אם הגשנו בסוף יוני, מתי נוכל לסיים את התהליך במלואו בערך? האם זה מציאותי לצאת בפברואר? תודה
שלום. התיק שלנו הוגש לשגרירות ב- 20.06.10. חשבתי שעד סוף השנה נקבל תשובה, תוך חודשיים נעבור בדיקות רפואיות ונקבל ויזות. בקיצר, תיכננתי לקראת סוף פברואר 2011 לצאת לדרך חדשה. היום פתאום שמעתי ממקור נאמן שאחרי הרפואה מחכים עוד בערך שנה. זה נכון???? אם הגשנו בסוף יוני, מתי נוכל לסיים את התהליך במלואו בערך? האם זה מציאותי לצאת בפברואר? תודה