לורה

לורה

איזה אושר לראות שחזרת אלינו... לורה,רק לאמר לך בוקר נפלא! ואני אוהבת אותך! נתראה במפגש... מחכה.. אלת האהבה.
 

לורה...

New member
תנחשי......

אלתי....מדהימה שכמותך..... נכנסתי לי, הצצתי לי לכאן, וגרמת לי לחייך....כמו תמיד !!!! כ...ן, עוד שבוע נתראה במפגש.... והפעם צימי-לב שעברתי את שלב ההתרגשות..הפכתי לפזמ``ניקית... מקסימוש...קומי,נו....קמת????? כן או לא? יאללה אם היית כאן דלי מים היה עלייך...ומכיוון שאת לא...אז `שארי ככה. סתאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאם. אחותי, ת`געגעתי.... קחי נשיקה ועוד אחת וא--ל תיעלמי לי!!! אוהבת לורה
 
אני משפשפת את עינייייייי

לורושקההההההההההההההההההההההההההההההה }{{{{{{{ לאן נעלמת????? ככה יפה??????. ואני כל כך געגעתי גע גע גע גע את תהיי ביום חמישי??????? חסר לך שלא!!!!!!!! יההההה אני בשוק שמישהו יצבוט אותי...שיט לא שם!!!! עכשיו יש לי כחול בישבן..בגללך..אבל אני סולחת אוהבת ומתגעגעת מקסימוששששששששש:)
 
איתך ממוש

אני תמיד נהנת שאתה צובט אבל ראבק..תעזוב תלחיים תעבור למקום אחר!
 
למעלה