תנחשי......
אלתי....מדהימה שכמותך..... נכנסתי לי, הצצתי לי לכאן, וגרמת לי לחייך....כמו תמיד !!!! כ...ן, עוד שבוע נתראה במפגש.... והפעם צימי-לב שעברתי את שלב ההתרגשות..הפכתי לפזמ``ניקית... מקסימוש...קומי,נו....קמת????? כן או לא? יאללה אם היית כאן דלי מים היה עלייך...ומכיוון שאת לא...אז `שארי ככה. סתאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאם. אחותי, ת`געגעתי.... קחי נשיקה ועוד אחת וא--ל תיעלמי לי!!! אוהבת לורה