../images/Emo207.gifכמה זמן הלוקרין השפיע עליכן?
ראשית, אומר שהתרופה הזו החזירה לי את ההבנה עד כמה הכאב הורס לנו את החיים, וכמה אנרגיות אנחנו מאבדות כשכואב לנו! יש תופעות לוואי - גלי חום, זיכרון מתדרדר, קריזות פה ושם, וגם כאבי ראש שלא סבלתי מהם בכלל בעבר. בגדול הלוקרין זה כמו דקא 11.25 ואמור להשפיע ל 3 חודשים. אני אחרי 6 חודשים מהלוקרין והדיכוי בשלו.... לא שיש לי התנגדות לחיים הטובים בלי כאבים, אבל גם חוסר הוודאות הזה משגע אותי... יש מישהי שהשפיע עליה יותר מחצי שנה? (זריקה אחת כמובן) אשמח לשמוע כמה שיותר דעות תודה