לוקח אחריות...

לוקח אחריות...

על ניקוי הפורום מכמות ה - OffToppics המוגזמת שמנצלת את היעדרותו הזמנית של מ.פ. פאלם. אין לנו בעיה עם כתיבה חופשית גם אם אינה קשורה ישירות לנושא אבל... היתה הגזמה ! המילה פאלם לא הופיעה אפילו פעם אחת בדף שלם (מה שכן הפיע : עוגות, פולניות וכמה שוקי מיילד ....) אז אני במקלט ושתופעל אזעקת ארגעה ... אצא... הרבה בריאות אמנון מרגלית ס.מ.פ. פאלם
 
ל - qwertyx.. הודעה מיוחדת..

ידידי... אני שמח ש"חזרת בתשובה" והחלטת להיות כמו כולנו : "פאלם ועוד דברים" אבל גם כאן כמו בכל דבר בחיים דרוש איזון... אז בבקשה שתף אותנו בידיעותיך גם בנושאי פאלם כי בזה אתה באמת חכם... (הי... יצא חרוז..) וגם בדברים ה"אחרים". איזון היא מילת הקסם... הרבה בריאות אמנון מרגלית מ.פ. אופיס מ.פ. עישון בעד ונגד ס.מ.פ. פאלם ס.מ.פ. פאלם יד שניה נהג אמבולנס במד"א
 
תומך בהחלטתך ../images/Emo24.gif

אדם צייט מ.פ פאלם-פיילוט מ.פ פאלם יד שניה ס.מ.פ אופיס
 

qwertyx

New member
תגובה מיוחדת לאמנון:

אמנון ידידי! שוב אתה צודק, מהבוקר אני אשתדל להתלהב פחות ממה שהפרום נותן לי ומהיופי הפנימי של הקהילה שנגלה לפני! אני רוצה לנצל את ההזדמנות ל ולאחל לכולם בוקר טוב, ושבוע שקט! החלטות זה דבר טוב, אני תומך!
 

shukyn

New member
אני מוחה בתוקף ובקול על ההתערבות...

הבוטה והגסה שלא היתה במקומה. לא היית צריך להוריד את השירשורים שהיו אתמול מאוחר בלילה. אין לנצל סמכות ככח. אתה לא סטאלין ולא סדאם חוסיין. כאות נקמה ועלבון, אני היום לא אכתוב בפורום הזה. אבוא איתך בדברים בתחנה יותר מאוחר. לא היית צריך לעשות את המעשה הנקלה שעשית. היה זה ניצול כח וסמכות שלא במקום. לא נכתבו מילות נעצה או העלבה. אנשים שאלו שאלות במעשינו (גם שלך) ואני עניתי. נעלבתי מאד.
 

qwertyx

New member
../images/Emo45.gif שוקי! כל הכבוד

גם לי מחקו לא מעט הודעות למרות שבאמת לא העלבתי אף אחד, והיה מאוד מעניין לשמוע את סיפוריך! זה שמחקו לי מתכון אחד, לא כ"כ מטריד אותי, אבל המגמה בהחלט נראית מפחידה! יש לי הרושם כאילו רק לאחדים מותר לשוחח מעל דפי הפורום, ולאחרים לא... האם צריך להיות מנהל פורום בתפוז כדי לכתוב את אשר על לבך?!
 

hunt

New member
במקום למחוק, אולי כדאי ל"חנך".....

ויפה שעה אחת קודם....... שירשורים מיותרים בנושאים "נעלים" ביותר כמו ..... "כמה מילים לי אליכם,לפני כיפור,...... " אז אולי די אם כל השטויות .......... והבלה בלה....... ומישהו יקח את הענינים ברצינות........ בברכה.....
 
לפי הצעתך צריך ...

למחוק גם את ההודעה שלך כיוון שהיא אינה מכילה את המילה פאלם ! ויפה שעה אחת קודם!
The Colonel
הערת אגב, את ההודעה שלי לא צריך למחוק כיוון שהיא מכילה את המילה פאלם. (וואו ... פעם שניה כבר באותה הודעה ...
)
 
אמנון מרגלית היקר !

קודם כל אני ממש לא רוצה לפגוע אבל אני חייב להגיד זאת: אני חושב ששוקי צודק, אין זה יאה ואין זה נאה לחתוך אנשים בכזו אכזריות רק משום שבידך הכוח לעשות זאת. יש לנצל את הכוח בתבונה ולא מתוך קפריזות רגעיות. גם אתה לא כבשה תמימה ולא שמתי לב שמחקת גם את הודעותיך מתוך אותו רצון כן (שאני מכבד אותו) להיצמד לעיקרון איזון בחוסר קשקשת. רק לצורך רענון הזכרון הקולקטיבי אני מצרף כמה הודעות שלך שנותרו על תילן ולא זכו למספריו חסרות הרחמים של הצנזור הגדול. אני מקווה שלא תמחוק את ההודעה הזאת- יש בה קשר ישיר לפאלם והנה הוא:
ישיר לפאלם ....
 

basin

New member
חברה נא להרגע בבקשה

ביגלל הקשקשת המיותרת איבדנו השבוע חבר פורום יקר, בעל ידע עצום בפלם ובעל רעיונות מקוריים מאוד. אז בסה"כ אמנון צודק ב-100%: פחות קשקשת ברשת וקצת יותר פלם. ולסיום שנה טובה וחג שמח לכולם.
אלכס (ליתר בטחון אשן הלילה בממ"ד עם שחפ"צ ומערכת ל"א צמודה...)
 
למעלה