לופוס אין פבולה ב-14 לחודש. מי בא מי בא?
ט טיפ טי פון New member 11/10/05 #2 אני במקום אחר.... אחלה מוזיקה יש ללופוס אבל יש התחיבויות קודמות תהני בובע סי יא