לונדון - סוף קו 14 22

מצב
הנושא נעול.

yblumann

New member
לונדון - סוף קו 14 22

לונדון - סוף קו 14 22
ביום שישי ציננו את היום האחרון של Routemasters בקוים 14 &22. הפצצות ואמצאי הבטחון לא התריעו והרבה חובבים באו. הנה כמה מהמבקרים ממוזיאונים . חבל שאין לכם Running Days עם אוטובוסים מהמוזיאון. כמה שזה הרבה יותר מעניין ומרגש לנסוע על חתיכת הסטוריה מאשר להביט על מוצג סטטי! Yoram in London
 
הלוואי והיו

לונדון - סוף קו 14 22
ביום שישי ציננו את היום האחרון של Routemasters בקוים 14 &22. הפצצות ואמצאי הבטחון לא התריעו והרבה חובבים באו. הנה כמה מהמבקרים ממוזיאונים . חבל שאין לכם Running Days עם אוטובוסים מהמוזיאון. כמה שזה הרבה יותר מעניין ומרגש לנסוע על חתיכת הסטוריה מאשר להביט על מוצג סטטי! Yoram in London
הלוואי והיו
אבל לא נראה לי שמשרד התחבורה היה שמח להעניק לכך את אישורו....
 
באמת חבל ובעצם למה לא?

הלוואי והיו
אבל לא נראה לי שמשרד התחבורה היה שמח להעניק לכך את אישורו....
באמת חבל ובעצם למה לא?
יש נסיעות תצוגה של רכבי אספנות, אזל למה לא אוטובוסים שהם בעצם רכבי אספנות במהותם אם כי לא מבחינת משרד התחבורע. זה יהיה מקסים ואני כבר מזמינה מקום בליילנד
 

yblumann

New member
RLH61: UK-Texas-UK

לונדון - סוף קו 14 22
ביום שישי ציננו את היום האחרון של Routemasters בקוים 14 &22. הפצצות ואמצאי הבטחון לא התריעו והרבה חובבים באו. הנה כמה מהמבקרים ממוזיאונים . חבל שאין לכם Running Days עם אוטובוסים מהמוזיאון. כמה שזה הרבה יותר מעניין ומרגש לנסוע על חתיכת הסטוריה מאשר להביט על מוצג סטטי! Yoram in London
RLH61: UK-Texas-UK
RLH61 הוא אוטובוס נמוך low height double deck שנרכש בשנות ה 50 לעבודה בשולי לונדון. כולם הוצאו מהשרות בשנת 1971. RLH61 נמכר ל Texas. האוטובוס נרכש על ידי Ross Newman שהוא אחד משני הבנים של peter newman -בעל חברת Ensign Bus. האוטובוס שוקם חזרה לשירות - המתנה של Ross [הנהג בתמונה!] לאבא שלו ליום ההולדת.
 

yblumann

New member
חזרה לשנות ה 50 בקו 14

לונדון - סוף קו 14 22
ביום שישי ציננו את היום האחרון של Routemasters בקוים 14 &22. הפצצות ואמצאי הבטחון לא התריעו והרבה חובבים באו. הנה כמה מהמבקרים ממוזיאונים . חבל שאין לכם Running Days עם אוטובוסים מהמוזיאון. כמה שזה הרבה יותר מעניין ומרגש לנסוע על חתיכת הסטוריה מאשר להביט על מוצג סטטי! Yoram in London
חזרה לשנות ה 50 בקו 14
RTW75 מייצג את האוטובוסים ששרתו בקוים 14 &22 בין 1953-1964 לפני ה Routemasters.
 

yblumann

New member
RT1431

לונדון - סוף קו 14 22
ביום שישי ציננו את היום האחרון של Routemasters בקוים 14 &22. הפצצות ואמצאי הבטחון לא התריעו והרבה חובבים באו. הנה כמה מהמבקרים ממוזיאונים . חבל שאין לכם Running Days עם אוטובוסים מהמוזיאון. כמה שזה הרבה יותר מעניין ומרגש לנסוע על חתיכת הסטוריה מאשר להביט על מוצג סטטי! Yoram in London
RT1431
הראתי את האוטו בעבר והינה הוא בשמש בקו 22
 

yblumann

New member
השנה: 1937, הקו:14

לונדון - סוף קו 14 22
ביום שישי ציננו את היום האחרון של Routemasters בקוים 14 &22. הפצצות ואמצאי הבטחון לא התריעו והרבה חובבים באו. הנה כמה מהמבקרים ממוזיאונים . חבל שאין לכם Running Days עם אוטובוסים מהמוזיאון. כמה שזה הרבה יותר מעניין ומרגש לנסוע על חתיכת הסטוריה מאשר להביט על מוצג סטטי! Yoram in London
השנה: 1937, הקו:14
STL2377 נבנה בשנת 1936 ונכנס לשרות בשנת 1937 ממוסך J בקווים 14,19. האוטו שוקם ונוסע אבל אין לו class6 certificate of Fitness ואת הבטוח [£8000 בשנה[ להסיע את הציבור. אבל למי שקיבל הזמנה, הייתה הזדמנות לנסוע בו. ובכן: התחננתי ובקשתי וב 14:44 נסעתי!
 

yblumann

New member
RML887: 1961-2005 RIP

לונדון - סוף קו 14 22
ביום שישי ציננו את היום האחרון של Routemasters בקוים 14 &22. הפצצות ואמצאי הבטחון לא התריעו והרבה חובבים באו. הנה כמה מהמבקרים ממוזיאונים . חבל שאין לכם Running Days עם אוטובוסים מהמוזיאון. כמה שזה הרבה יותר מעניין ומרגש לנסוע על חתיכת הסטוריה מאשר להביט על מוצג סטטי! Yoram in London
RML887: 1961-2005 RIP
 

yblumann

New member
האוטו החדש בקו 22

לונדון - סוף קו 14 22
ביום שישי ציננו את היום האחרון של Routemasters בקוים 14 &22. הפצצות ואמצאי הבטחון לא התריעו והרבה חובבים באו. הנה כמה מהמבקרים ממוזיאונים . חבל שאין לכם Running Days עם אוטובוסים מהמוזיאון. כמה שזה הרבה יותר מעניין ומרגש לנסוע על חתיכת הסטוריה מאשר להביט על מוצג סטטי! Yoram in London
האוטו החדש בקו 22
Wright bodies Volvo B7TL 10.1 metre long
 

amitasafzabida

New member
מה זה היום הזה?

לונדון - סוף קו 14 22
ביום שישי ציננו את היום האחרון של Routemasters בקוים 14 &22. הפצצות ואמצאי הבטחון לא התריעו והרבה חובבים באו. הנה כמה מהמבקרים ממוזיאונים . חבל שאין לכם Running Days עם אוטובוסים מהמוזיאון. כמה שזה הרבה יותר מעניין ומרגש לנסוע על חתיכת הסטוריה מאשר להביט על מוצג סטטי! Yoram in London
מה זה היום הזה?
צריך להזמין את הנסיעה? הם משרתעים בקווים שלהם?
 

yblumann

New member
לעמית

מה זה היום הזה?
צריך להזמין את הנסיעה? הם משרתעים בקווים שלהם?
לעמית
יש לנו מסורת לציין את היום האחרון של ה Routemasters בקוים על ידי חגיגה, והזמנת כלי רכב שמורים וישנים לעבוד בקו בשרות צבורי רגיל, כך שלציבור הרחב יש הזדמנות לנסוע בכלי רכב בני 50 שנה ,שבדרך כלל הם מוצג מוזאוני. בבריטניה כלי רכב צבורי= Public Srevice Vehicle: PSV חייב לעבור בדיקה שנתית, ואם הוא עובר את הבדיקה השנתית כ PSV אז הוא מקבל Certificate of Fitness class 6. בנוסף לכך צריך ביטוח שעולה GBP8000 . אין מגבלה של גיל. יש גם Class5 שמשמעותו הוא אוטובוס שרשאי לנוע בדרכים ,אבל לא לקחת נוסעים בתשלום. הבדיקות השנתיות הן אותן בדיקות כמו ל PSV class 6 ,אבל הביטוח עולה בערך GBP200 -או פי 40 פחות מ class 6. STL2377: יש לו class 5, ולכן הוא אוטובוס פרטי. בגלל גילו המופלג הוא לא בשירות רגיל, ומכיון שאני מכיר את האנשים הנכונים ,קבלתי הזמנה לנסוע עליו. למי שמעונין לנסוע באוטובוסים הישנים שהם PSV class6: הסוף של ה Routemasters בקו 13: 22 Oct. קו 38: 29 October קו 159: 10 december 2005. Yoram in London
 

amitasafzabida

New member
הלוואי בדן.

לעמית
יש לנו מסורת לציין את היום האחרון של ה Routemasters בקוים על ידי חגיגה, והזמנת כלי רכב שמורים וישנים לעבוד בקו בשרות צבורי רגיל, כך שלציבור הרחב יש הזדמנות לנסוע בכלי רכב בני 50 שנה ,שבדרך כלל הם מוצג מוזאוני. בבריטניה כלי רכב צבורי= Public Srevice Vehicle: PSV חייב לעבור בדיקה שנתית, ואם הוא עובר את הבדיקה השנתית כ PSV אז הוא מקבל Certificate of Fitness class 6. בנוסף לכך צריך ביטוח שעולה GBP8000 . אין מגבלה של גיל. יש גם Class5 שמשמעותו הוא אוטובוס שרשאי לנוע בדרכים ,אבל לא לקחת נוסעים בתשלום. הבדיקות השנתיות הן אותן בדיקות כמו ל PSV class 6 ,אבל הביטוח עולה בערך GBP200 -או פי 40 פחות מ class 6. STL2377: יש לו class 5, ולכן הוא אוטובוס פרטי. בגלל גילו המופלג הוא לא בשירות רגיל, ומכיון שאני מכיר את האנשים הנכונים ,קבלתי הזמנה לנסוע עליו. למי שמעונין לנסוע באוטובוסים הישנים שהם PSV class6: הסוף של ה Routemasters בקו 13: 22 Oct. קו 38: 29 October קו 159: 10 december 2005. Yoram in London
הלוואי בדן.
שום נזכה לנסוע ב3XXX, ב2XX ובווספות. זו נשמעת חוויה לא רעה כלל.
 

orensaab

New member
נוסטלגיה

לונדון - סוף קו 14 22
ביום שישי ציננו את היום האחרון של Routemasters בקוים 14 &22. הפצצות ואמצאי הבטחון לא התריעו והרבה חובבים באו. הנה כמה מהמבקרים ממוזיאונים . חבל שאין לכם Running Days עם אוטובוסים מהמוזיאון. כמה שזה הרבה יותר מעניין ומרגש לנסוע על חתיכת הסטוריה מאשר להביט על מוצג סטטי! Yoram in London
נוסטלגיה
תודה יורם על התמונות היפות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה