לונג טיים נו סיין

לונג טיים נו סיין

קסטת האוסף הדכתה לכינוי ממשיך הקו של הפאנזין האגדי "פי אס דה סיין איז דד" לא זכתה לתגובה ראויה בשיח הדיבור הפאנקיסטי. הרשו לי לפתוח בחגיגיות דיון בנושא. למי שלא היה בהופעות בנצרת או לא שם לב, מדובר באוסף שירים\הקלטות של להקות פאנק\הרדקור בישראל הנעשו לאורך שנת 2003. מאחורה מסביר המוציא לאור באנגלית סבירה את מטרת הקסטה. בין השאר מציין שלא מדובר דווקא בהקלטות אולפן מקצועיות. אכן חלק ניכר מהאוסף מכיל הקלטות של חזרות באיכות לא מדהימה, לא שיש לי בעיה עם זה. רוב ההקלטות הן באיכות נסבלת להאזנה וחלקן אפילו "מקצועיות". חבל שאין איזון בן הצדדים, הן מבחינת איכות ההקלטה (יד שנייה בעיניי לא היו ראויים להכנס לאוסף, לא הייתי אף פעם בהופעה שלהם אבל אני בטוחה שההקלטה הזאת רק עושה להם עוול) והן מבחינת הפופולריות של הלהקות. קשה לא להבחין שבצד אחד מופיעות ביחד כל הלהקות שכבר הוציאו את החומרים שלהם על דיסק ובאופן טיבעי זכו לפירסום רב יותר. בצד השני רק להקה אחת הוציאה דיסק (סיטיזון X) אבל היא לא קיימת יותר. גם איכות ההקלטה בצד A יותר טובה. האריזה בעיני מספקת את הסחורה, חביבה לעין, מסודרת ובחוברת אפשר להבין כל מילה. כאן גם המקום לשבח את רעיון הקסטה שהוא באמת מגניב. חסר מאוד חוברת מילים לשירים ורצוי אפילו מתורגמים (אחראי הפרוייקט: זה עדיין לא מאוחר מדי) לפי מה שהבנתי המטרה העיקרית של האוסף היא להפיץ בחו"ל אז מילים לשירים זה א"ב. סך הכל בשביל 5 שקל מקבלים מוצר ממש כייפי שאפשר לשמוע בכל מקום. אצלי זה כבר להיט שבוע שלם. כל הכבוד ליוזמה הברוכה, מי יתן וגם בשנת 2004 יהיו מספיק להקות והקלטות חדשות כדי להוציא עוד אוסף כזה. לכל מי שקנה את הקסטה תגיבו גם.
 

itaikuskus

New member
אחלה של דבר הקסטה הזאת

רואים שהמוציא לאור השקיע... כהוספה להודעה של עלמה,ואני גם אמרתי את זה לנדב (החמוד שמוציא את הקלטות לאור..סחתיין על היוזמה),שרוב הלהקות בעצם פרסמו באוסף הזה את ה2 שירים שכבר פורסמו ויש אליהן נגישות (דוגמת נקמת עוללים שנתנו לאוסף את הצמד שירים שניתן להורדה בחינם,כנ"ל סיטיזן איקס וכו'). חוצמזה אוסף מאוד כיפי,אני הייתי יותר מערבב (במקום לשים 2 שירים של כל להקה ברצף אבל גם לזה יש את היתרונות שלו..למען הסדר הטוב). צד ב' בהחלט פחות אטרקטיבי,ואני לא חושב שבגלל הלהקות עצמן,אלא בגלל הצורה שבה הוקלטו השירים (בניגוד לצד א' שם כל הלהקות אני חושב שחררו את הגרסאות שיצאו באלבומים רשמים,בצד ב' אף להקה חוץ מאיבל וויזל לאחרונה,הוציאה אלבום בכלל,וההקלטות באיכות דיי בזבל חוץ משל איבל ויזל וסיטיזן איקס שם האיכות סבבה) אבל האוסף חרש אצלי דיי הרבה זמן,כיף לשמוע,ומומלץ מאוד לרוץ לקנות...
 
למעלה