כמובן, כל הפרטים באתר חדשות הרכבת.לוח הזמנים החדש יצא!
להשיג בקופות.רק שקל אחד ואתם בעניינים. מה דעתכם על זה בתור סלוגן?
כמובן, כל הפרטים באתר חדשות הרכבת.
מה שהכי בולט בלוח החדש זה שלראשונה רכבת ישראל מציינת בלוח הזמנים עצירות תפעוליות ממושכות בצבע מיוחד. מבחינה גרפית רואים שלא הושקעה הרבה עבודה. הבעיות הגרפיות שהיו במפה הקודמת נשארו ונוספו חדשות, ובלוח הזמנים עצמו רואים הבדל בין שני סוגים של פונטים - כנראה בין רכבות שהיו בלוח הקודם לכאלה שלא היו. האם מישהו (חן?) יכול להסביר למה בחרו ברכבת ישראל לגרום לרכבות של רמלה לדלג על תחנת לוד? ומהכתבה בחדשות הרכבת לא ממש הבנתי - איך בדיוק פתיחת הקו לבית שמש תפתור את הבעיות הקיימות? נראה לי שהדרך היחידה לפתור את הבעיות זה להכפיל את המסילה בין לוד לנען. האם זה מה שיבוצע?
למה סתמי?השקל הזה לא חידש לי משהו...
סה"כ הזמנים כמעט זהים, מלבד תוספת הזמנים של הקו הסתמי לכפר סבא ותחנת רמלה החדשה.
למה??? למה הקו עוקף את רעננה?למה סתמי?
כי 90% מטווח הקו היה קיים.למה??? למה הקו עוקף את רעננה?
ומי שירצה להגיע ברכבת מכ"ס לנתניה, שיסע דרך ראש העין ועד לתל אביב? מדוע נתנו עדיפות גבוהה יותר לביצוע קטע ראש העין - כ"ס הנוכחי מאשר קטע כ"ס - רעננה - כ.שמריהו(שפיים) העתידי?
הסברים על לוח הזמניםכמובן, כל הפרטים באתר חדשות הרכבת.
מה שהכי בולט בלוח החדש זה שלראשונה רכבת ישראל מציינת בלוח הזמנים עצירות תפעוליות ממושכות בצבע מיוחד. מבחינה גרפית רואים שלא הושקעה הרבה עבודה. הבעיות הגרפיות שהיו במפה הקודמת נשארו ונוספו חדשות, ובלוח הזמנים עצמו רואים הבדל בין שני סוגים של פונטים - כנראה בין רכבות שהיו בלוח הקודם לכאלה שלא היו. האם מישהו (חן?) יכול להסביר למה בחרו ברכבת ישראל לגרום לרכבות של רמלה לדלג על תחנת לוד? ומהכתבה בחדשות הרכבת לא ממש הבנתי - איך בדיוק פתיחת הקו לבית שמש תפתור את הבעיות הקיימות? נראה לי שהדרך היחידה לפתור את הבעיות זה להכפיל את המסילה בין לוד לנען. האם זה מה שיבוצע?
שאלה נוספת על לוח הזמניםהסברים על לוח הזמנים
הדילוג על העצירה בלוד של רכבות מנורדאו (נראה לי יותר פשוט לקרוא לתחנה החדשה כך) לרמלה נובעת פשוט ממחסור בקיבולת מסילה באיזור - כך ממידע פנימי. כשעושים את החשבון, זה גם לא אובדן נורא - יש מספיק רכבות שעוצרות בלוד ומתחברות בזמנים סבירים לרכבות מכפ"ס, וכמובן שמרבית האנשים שנוסעים מרחובות לרמלה לא צריכים את ה-'טיול' דרך תחנת לוד. אני מניח שבעתיד, לאחר השדרוג המתוכנן של תחנת לוד והכפלת קטע לוד-נען תתווסף גם עצירה בלוד (אם כי אני לא רוצה לחשוב מה זה יעשה לזמן הנסיעה בין תל-אביב לירושלים). ההבדל בין המצב בתחנת רמלה כיום לזה שאחרי פתיחת תחנת בית שמש (ספטמבר השנה?) הוא שהרכבות לא יצטרכו להתחייג (להחליף כיוון נסיעתן) בתחנת רמלה לאחר פתיחת הקו לבית שמש - הן ממילא תמשכנה לשם. פעולת החיוג לוקחת זמן מסוים, שאפילו שכיום הוא קצר יחסית, הוא עדיין ארוך יותר מזה של עצירה רגילה בתחנה פרברית. כמובן שזה לא יפתור את כל הבעיות, אבל זה יחסוך נסיעות מיותרות לנען 0עדיין יהיו נסיעות, אבל הן לא תהיינה מיותרות...) ודיור רכבות שם בין הנסיעות.
דעות על לוח הזמניםשאלה נוספת על לוח הזמנים
מה ההגיון בכך שכל הקוים מרמלה (ובעתיד בית שמש?) ימשיכו לכפר סבא? אמנם יש להניח שבקוים הפרבריים (ע"ע במאמר החדש ב "חדשות הרכבת") רק חלק קטן מן הנוסעים מדלג על כל תחנות תל אביב אך בכל זאת יש "לזווג" את קצוות הקווים בהגיון. כיום יש בשעות העומס 3 רכבות בין נתניה לרחובות. האם לא יהיה זה שרות טוב יותר לנוסעים לוא אחת מהרכבות היוצאת מרחובות תמשיך דרך בני ברק-סגולה-ראש העין לעבר כפר השרון/הוד נורדאו ואילו אחת מהרכבות של נתניה תמשיך לרמלה?
מסכים איתךשאלה נוספת על לוח הזמנים
מה ההגיון בכך שכל הקוים מרמלה (ובעתיד בית שמש?) ימשיכו לכפר סבא? אמנם יש להניח שבקוים הפרבריים (ע"ע במאמר החדש ב "חדשות הרכבת") רק חלק קטן מן הנוסעים מדלג על כל תחנות תל אביב אך בכל זאת יש "לזווג" את קצוות הקווים בהגיון. כיום יש בשעות העומס 3 רכבות בין נתניה לרחובות. האם לא יהיה זה שרות טוב יותר לנוסעים לוא אחת מהרכבות היוצאת מרחובות תמשיך דרך בני ברק-סגולה-ראש העין לעבר כפר השרון/הוד נורדאו ואילו אחת מהרכבות של נתניה תמשיך לרמלה?
בקשר להצעות...מסכים איתך
אבל זה נורא קשה לביצוע. אני ניסיתי פעמים רבות לתכנן לוחות זמנים שיאפשרו נסיעות ישירות לזוגות יעדים רבים ככל האפשר ובו-זמנית להשאר אם שעות שירות קבועות (כלומר יציעות ב-20 ו-50 דקות אחרי השעה) מכל נקודת מוצא. תאמין לי, זה מאוד קשה ומסובך. הפתרון של רכבת ישראל לזווג קווים ולא לתת שירות ישיר מכל קו "צפוני" לכל קו "דרומי" מאפשר יעילות ניצול ציוד גבוהים ביותר, אז בסוף כולנו מרוויחים. שתי הצעות שיש לי לגבי שירות עתידי של רכבת ישראל: להפעיל רכבות חיפה-בני ברק-ראש העין-לוד-באר שבע, ולחבר את קו נתבג לקו ר"ה-לוד כך שרכבות מהדרום יסעו רובן דרך נתבג, ורק חלק קטן (נגיד פעם או פעמיים בשעה) דרך גני אביב וכפר חבד.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.