לוח הודעות/מודעות/קישורים/שונות

kernosh

New member
כוחה של אישה אחת ../images/Emo124.gif

מיכל גולן מהכלביה של מיכל בלטרון, זקוקה לעזרה ממתנדבים, כל מי שמעוניין / יכול להגיע ולעזור, נא ליצור איתה קשר - 052-3590898 תודה בעלת הבית שמנסה להוציאה מהשטח הגיעה עם 2 גברים האחד טיפס על הגדר ופרץ את השער - בעלת הבית ועוד גבר ניכנסו למתחם והיכו את מיכל בינתיים שיחררו את הכלבים הקטנים מהכלוב, והמשיכו לכלובים הגדולים - מיכל הצליחה לצלצל למשטרה בינתיים הם הלכו - בעלת הבית לקחה את מפתחות השער יחד איתה. המשטרה הגיעה עם מיכל לביתה של בעלת הבית ע"מ לקחת ממנה את המפחות אך ללא הצלחה, מיכל לפתע מגלה את אחד הגברים שהיכו אותה וצועקת לשוטרים הנה זה הוא - הם לקחו ממנו פרטים תוך שמיכל מנסה להבין למה לא עוצרים אותו. הוא המשיך בדרכו עם חיוך מרוח על פרצופו... אוזלת ידה של המשטרה מאלצת אותנו חובבי הכלבים לנסות להגיש עזרה למיכל - היא העמותה היחידה בארץ שבה הכלביה נראית מצוחצחת ונקיה - כל הכלבים אצלה מסורסים ואילו הנקבות מעוקרות. הכלבים של מיכל אינם תוקפניים וניראים שמחים - כייף לאמץ ממנה כלב כי מיכל עושה הכל כדי שהם ירגישו בבית. אנשים, מדובר בכלבים, יפים מטופחים וכרגע "אמא" שלהם זקוקה לעזרתכם יותר מאי פעם - היא זקוקה לידיים יש תחבורה ציבורית למקום וניתן למצוא פרטים באתר שלה שימו לב נא לא להגיב להודעה , תגובות בשרשור המקורי בלבד. תודה רבה לכל מי שיעזור
 

Weltmann

New member
גאווה ודמוקרטיה בחיפה (16.7)

פורום אדום-ורוד בחד"ש מזמין לדיון פתוח בנושא:
גאווה ודמוקרטיה
הדיון יתקיים ביום ב' הקרוב, 16 ביולי, בשעה 19:00, במועדון "אחווה", שדרות בן-גוריון 39, המושבה הגרמנית, חיפה
מצעדי הגאווה בתל-אביב, בחיפה ובירושלים, נתקלו השנה בהתנגדות עזה מהרגיל מצד הימין הקיצוני והפונדמנטליזם הדתי, שהגבירו את רמת ההסתה כלפי קהילת הלסביות, ההומואים, הטרנס והבי (להט"ב). אל מול ארגוני הקהילה הגאה, שהדגישו כי מהות המאבק הוא על זכויות אדם, דמוקרטיה וחופש ביטוי, עמדו כוחות ימניים ושמרנים, שלא היססו להשתמש באיומים ובאלימות כדי להוציא לפועל את מטרתם. נראה כי בסיבוב הזה, שבמערכה בין המחנה הדמוקרטי למחנה השמרני, יצאה הקהילה הגאה כשהיא מנצחת. אבל איך ננצח במאבקים שעוד לפנינו? איך המאבק על שוויון זכויות ללהט"בים משתלב במאבק על הגנת המרחב הדמוקרטי והרחבתו? מי הם בעלי הברית של קהילת הלהט"ב במאבק על זכויותיה? בדיון ישתתפו:
גיל נווה, סגן יו"ר הבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות
עאידה תומא-סלימאן, נציגת חד"ש בועדת המעקב העליונה של הציבור הערבי בישראל ומנהלת עמותת "נשים נגד אלימות"
הכניסה ללא תשלום. לפרטים נוספים: [email protected] בלוג אדום-ורוד: adomvarod.blogli.co.il
 

אלי ו.

New member
הדמגוגיה בהקשר של החוק הזה חוגגת

מתברר שהדרישה הלא מסובכת לבקש שלא לסנן אתרים מאוד דומה בעיני עתונאים רבים לצנזורה של האינטרנט בסוריה או בסין. לא ברור לי מה הבעיה. אדם מתקשר לספק שירות כדי להתחבר לאינטרנט: איזה מהירות אתה מעונין? - 1.5 האם אתה מעונין בשירותי סינון אתרים? - לא תודה. האם זה באמת דומה לסין?
 
העניין הוא אחר

מה שתיארת קיים גם היום. אתה יכול לבקש חבילת חיבור שתכלול שירות בשם "איי קיפר" שיסנן בעבורך אתרים ברמת השרת. הבעיה בהצעה הזו שהיא דורשת ממך לפנות בכוונה על מנת לבקש שיפתחו לך אתרים ואוטומטית הם חסומים בכל הארץ. זו אכן צנזורה בעייתית מאד. בנוסף, איני יודע מה הגרסה של החוק אחרי הועדה, אבל בגרסה המקורית החוק דרש כרטיס התחברות פיסי ולא רק הסכם חבילה וזו כבר פגיעה של ממש בפרטיות ובחופש הגלישה מכיוון שזה דורש מהאדם להזדהות לצורך רכישת הכרטיס. הטיעון שחברות האינטרנט יכולות לעקוב אחריך בכל מקרה אינו רלוונטי. אני יכול לגנוב ספרים ממקום העבודה שלי. האם זה אומר שצריך שיהיה חוק שיתיר לי לעשות זאת? הבעיה של צפיית קטינים באתרים לא ראויים ניתנת לפתרון על ידי חינוך האכלוסיה לגבי האמצעים העומדים לרשותה כיום והמסוגלים בהחלט להתמודד עם זה. צנזור האינטרנט מתכנים שאינם פליליים ברמת המדינה זה תקדים מסוכן לחופש האינטרנט.
 

אלי ו.

New member
הגרסה הנוכחית פשוטה

1. סינון אתרים פורנוגרפיים יהיה שירות חינם. 2. אם תבקש חיבור לאינטרנט בלי סינון תקבל אבל ברירת המחדל היא סינון. אם אין סינון ברור שאין צורך להתקשר להוסיף אתר לרשימה. אני מסכים שהצעת החוק כפי שהוצעה לראשונה היתה מוגזמת ופרועה אבל זה טיבן של הצעות ראשונות שעוברות גלגולים ושיפורים. המצב כיום הוא שספקים מסוימים גובים תשלום נוסף על סינון, יותר מכך, חלק מהלקוחות כלל לא מודעים לאופציה הזו. עוד אופצית סינון היא סינון מקומי ולא אצל הספק, הבעיה בכך היא ידע טכני שאין לחלק גדול מהגולשים ובחלק מהמקרים לילדים יודעים יותר מההורים דבר המקשה על הסינון. השימוש במילה צנזור הוא דמגוגי. כל בוגר שלא ירצה סינון אתרים פשוט צריך לבקש פעם אחת ולהנות מכל הפורנו שהוא רוצה עד שתיבש ימינו. איזה צנזור זה? הטענה של "תקדים" היא מגוחכת, בה במידה אפשר היה לטעון שאיסור על סמים קשים הוא "תקדים" שעלול להוביל איסור על מכירת יין. תאר לעצמך הצעת חוק שתחייב הזדהות לפני שקונים אלכהול. (החוק קיים בספר החוקים) עכשיו השתמש בכל הטיעונים שכתבת נגד החוק הזה ותראה שכולם מתאימים.
 
קודם כל

הבעיה שלי היא מן הסתם לא עם הסינון חינם אלא עם הסינון האוטומטי. אין לי שום בעיה שתחוקק סינון חינם (פשוט תאסור על גביית כסף על "איי קיפר") ותפרסם זאת בציבור מספיק כדי שידעו. כאשר אתה מסנן כברירת מחדל אתה עושה בפועל כמה דברים בעיתיים: 1) אתה מוציא את כלל התתי רשתות וחלק משרתי הפרוקסי הישראליים מהאינטרנט החופשי ומצנזר אותם. 2) אתה דורש מהציבור להזדהות במיוחד לפני שהוא מקבל חבילה המאפשר לו לצפות באינטרנט החופשי. 3) אתה מטיל צנזורה ציבורית על תחום שאינו פלילי ולכן מסמן אותו כפסול (בדיוק מה שהחרדים רוצים להרוויח כאן). 4) בתחילת דרכה, המחלמה בסמים הובילה אכן לאיסור על אלכוהול (החוק היבש). 5) אני בהחלט לא חושב שמי שקונה אלכוהול אמור להזדהות אלא אם כן יש חשש של ממש שמדובר בקטין. 6) אותם מקרים בהם הילדים יודעים יותר מהוריהם לא יפתרו בכל מקרי כי הם פשוט ישתמשו בשרתי פרוקסי מחו"ל שזה דבר טריוויאלי לעשות. 7) אם אתה תנסה לסנן אתרי פרוקסי מחו"ל (אתה לא באמת תצליח, אפילו סין לא מצליח, אבל אפשר לנסות) אז אתה באמת מצנזר את האינטרנט כי אתה קוטע רשתות תקשורת בין לאומיות. 8) כל התפיסה הזו של חלק מהאינטרנט שסגור אלא אם כן פותחים אותו במיוחד הוא הסתכלות פגומה בעיני על האינטרנט. נ.ב. אני תומך בדה-קרימינליזציה של כל סוגי הסמים אז הטיעון ההוא לא רלוונטי לגבי מלכתחילה.
 

טלי1960

New member
הסינון רק יעורר יותר את הסקרנות,

אני מאמינה שילדים רבים רק יתעסקו עם דרכים לעקוף את המגבלות(כך גם לא מעט דתיים). מזמן כבר הוכח שהצנזורה היא חולה רעה. הדרך היחידה להלחם בזנות ובפורנוגרפיה היא דרך טיפול מסיבי של המשטרה בעניין.
 
חינוך??

להתנהג לאנשים כבני אדם.. ללמוד שלא צורכים אנשים... להסביר לתלמידי תיכון מה מביא אנשים לזנות- כדי שלא יהפכו לצרכנים בעצמם, ויגנו צרכנות... ומעבר לזה... מה שהכי הוכיח את עצמו מבחינת טיפול בעניין ברמה המשטרתית - זה האיום מארצות הברית... להפסקת הזרמת כסף. אני אשמח אם הם יחמירו את התנאים...
 

אלי ו.

New member
איך יעקפו אם הסינון

ברמת הספק ולא במחשב שלהם? ואנשים דתיים בוגרים לא צריכים לעבוד קשה, הם פשוט יכולים לבקש מספק האינטרנט שלהם לא לסנן עבורם תכנים.
 

korinalir

New member
../images/Emo45.gif פורנו זה רע, צנזורה זה רע יותר

אין דבר בעולם חשוב יותר מחופש הביטוי בעיקר זה המתאפשר באינטרנט. ואיך בגלל יגדירו פורנו בחוק החדש? רק אתרים שמגדירים עצמם ככאלה? האם עמוד מייספייס או בלוג של שני אנשים שיתפשטו או יזדיינו בשידור חיי יחסם גם? ואם כן איך בדיוק ידעו מתי ואיפה יש תכנים תמימים ומתי לא...בקיצור זה מסובך ומועד לפורענות עדיף לא להתחיל עם זה בכלל לפני שנגמור ב1948
 

טל קר

New member
על פי איזה קריטריונים מתבססת ההשוואה?

מדוע 'אין דבר בעולם החשוב יותר מחופש הביטוי בעיקר זה המתאפשר באינטרנט'? חופש הביטוי צריך להעצר כשהוא פוגע בזכויות אחרות, ובפרט זכויות אדם בסיסיות של קיום ושלמות הגוף.
 
העניין הוא

ש"פורנו" לפי הגדרת החוק שונה מ"פורנו" שאת מדברת עליו. אם נניח שההגדרה תהיה לפי הסיווג הנוכחי של סינון ה"איי קיפר" (והוא עוד עלול להיות מחמיר יותר כיוון שחרדים הגו אותו) אז התרחיש הבא אפשרי: אני מחובר דרך הפרוקסי של האוניברסיטה שאם לא תשנה את חיבורה אוטומטית תיחסם לרשת מוגבלת תחת סינון. אני ויזיזה שלי (ששנינו נוטים לאקביציוניזם) מקיימים יחסי מין ומצלמים את עצמנו במצלמה ביתית. אני מעלה את הצילומים לאתר או בלוג פרטי שלי. יום למחרת אני כבר לא יכול להיכנס לאתר של עצמי בגלל שהוא חסום בפני החיבור שלי. יכול להיות אפילו יותר מכך, האתר שלי יורד מאוויר כי לא דיווחתי לשרת על השינוי בסטטוס ומכיוון שהשרת אחראי לפי נוסח החוק הרי הוא יכול להחליט "להעניש" אותי על החזקת חומר לא מסונן ללא דיווח ולהוריד את האתר. זה תרחיש הזוי אבל הוא יכול בהחלט לקרות בהתאם לחוק הזה. במצב כזה, אם אדם יצטרך ללכת לשרת שלו ולספר את הסיפור הזה על מנת לקבל את האתר שלו בחזרה, זוהי בהחלט פגיעה בפרטיותו. אגב, הגדרות ה"איי קיפר" כוללות גם עירום אומנותי, סרטים ביתיים, פורנו "מדומה" (קומיקסים ואנימציות), כתבות ואתרים על מין והיד עוד נטויה.
 

אורי 0

New member
אין לי מושג על צנזורה

אבל "אתרים למבוגרים" כוללים בד"כ את כל האתרים שקשורים להומוסקסואליות, טרנסג'נדרים וכו'.
 

Alexco

New member
כנ"ל לגבי צנזורה בטלביזיה,

אני זוכר מקרה שהיה בו צנזרו בפרסומת נשיקה בין זוג גברים, בטענה שזה תוכן לא ראוי.
 

Alexco

New member
הנה לינק למשהו בעניין

http://www.fresh.co.il/dcforum/Twenty/7148.html החשש שעלה פה הוא שהכלי הזה יוכל לשמש גם כדי לחסום באינטרנט, למשל, נשיקות בין גברים. חבל לי שיש ניסיון לצייר דיכוטומיה בין "חופש הביטוי" לבין "כבוד האדם", משום שזו נראית לי דיכוטומיה מזויפת. ככלל אצבע אני חושב שהעצמת בעלי-הכוח בחברה שלנו פוגעת בסופו של דבר בכבוד האדם, השאלה האם גם תעשית הפורנו תפגע עומדת תלויה.
 

אלי ו.

New member
שוב המילה "צנזורה"

איך זו צנזורה אם את מחליטה אם את מעונינת בזה או לא? זו לא צנזורה אלא סתם דמגוגיה בגרוש שמסתירה עניות טענות. דוקא ממך התרגלתי לטיעונים רציניים ולא לססמאות.
 
למעלה