לוחם איסוף במודיעין שדה

לוחם איסוף במודיעין שדה

למי שיש שאלות על החיל מודיעין שדה אושהוא מיועד לשם ורוצה לדעת מה מחכה לו בטירונות,אני כאן בימים הקרובים ויכול לענטות לשאלות. סיימתי טירונות בחמישי שעבר ואני ישמח לעזור :) יום טוב לכולםםם
 

מאן דה ו

New member
כן יש לי כמה

לפי מה קובעים לאיזה גדוד מגיעים? לפי רצון יש מצב? או רק לפי מקום מיגורים? ולאיזה גדוד לוקחים הכי הרבה אנשים? איך היה? מפחיד כמו שמספרים? עם איזה כושר התחלת תטירונות?
 
אז ככה....

בדרך כלל קובעים לפיח איזור המגורים אבל גם על פי נתונים של קבא וכאלה כי רוצים שיהיה שוויון בכל הגדודים מבחינת איכות האנשים..בכל מיקרה לאן אתה רוצה להגיע? אם תציק להם בתחילת הטירונות יש מצב שיעבירו אותך אצלנו העבירו אנשים אפילו שבועיים אחרי ההתחלה..הגדוד שלקחו אליו הכי הגה אנשים במחזור הזה הוא 869-פלוגה שלמה.אבל הבנתי שזה מתחלף כל פעם.. הטירונת עצמה לא הייתה יותר מידי קשה פיזית אבל משביזהההה..אתה תקוע בבהלצ עם הנדסה קרבית שאצלהם המשמעת קלילה יותר והם עושים חיים לעומתנו. החייל שלנו הוא אחד החילות עם המשמעת הכי נוקשה שיש לצערי.. אני התחלתי עם כושר אפסיי ועכשיו אני במצב יותר טוב אבל לא איזה שור או משהו..מקווה שזה יספיק לי לאימון.הטירונות לא מפחידה אבל יש בה רגעים קשים שאתה עוד שנייה נשבר,צריך להיות חזק. רואים הרבה שטח וזה מבאס..אתה תגיע למצב שכשתהיה באוהל שלך אתה תשמח כאילו הגעת הבייתה :) . אתה מתגייס למודש בגיוס הקרוב?
 

מאן דה ו

New member
לא הבנתי מה זה 869

יש ניצן שחף ונשר לא? 869 זה אחד מהם? וכן אני מתגייס במחזור הזה, התאריך שלי זה ה29 אז יש מצב מוד"ש
 
לכל גדוד יש שם ../images/Emo3.gif

ומספר.. יש את גדוד 869 גדוד 636 414 ופלוגת איסוף רמה"ג 836 את השמות אנלא יודעת... נראה לי ש414 זה נשר אם אני זוכרת נכון
 

shemesh

New member
הבנתי שיש הרבה שבועות שדאות

לשאלה.. בשבוע שדאות אין פלאפון?... מתי יוצאים לקלעים? וכל ההכשרות האלה?.. וכמה יוצאים?.. תודה דוד...!
ותספר איך האווירה בגדול אתה יודע..
 
תשובות..

יש רק שבוע שדאות אחד שהוא השבוע הכי משביז בטירונות ושאף אחד לא יגיד לך אחרת...בשבוע הזה לא אמורה להיות לך שעת ת"ש לא פלאפון לא צ'ופרים..לנו תכלס היה לא יודע מה ניסגר איתם... בכל מיקרה יש יום אחד בלי אוכל 24 שעות בכללל..ובלילה האחרון לילה לבן עם הקפצות ומסעות באמצע הליליה בלי לישון כמעט אררר חראאא..אבל הדבר הכי הכי משביז בשדאות זה הזחילות....זוחלים הרבה עם אפוד ונשק עליך על האבנים שבמדבר שם..וזה לא חול ים..סאמקק..קלעים יוצאים בחודש האחרוןוככל הניראה בכלל בשבועיים האחרונים כמו שהיה אצלנו.יוצאים 3 קלעים ו2 נגביסטים.אם אתנה רוצה להיות קלע תשקיע במקצים תכוון טוב טוב תיקח תזמן ואני מקווה שאין לך משקפיים.האווירה בגדול תלוייה בחברים..אם תיפול על חברה טובים יכול להיות סבבה..אבל בדרך כלל האנשים במודש איכותיים יחסית.הבאסה היא עם הסגל ששומר על דיסטאנס עצבני עד לסיום וגם לאחר מיכן ביאמון לפי מה שהבנתי..בהל"צ זה מקום משביז והפלוגה נמצאת בקצה הבסיס קצת רחוק מהחדר אוכל..אבל תכלס ככה מבזבזים יותר זמן כשהולכים לשם וזה אז זה טוב.מה שכן אם אתה מץתגייס עכשיו אחי אני כל כך מרחם עליך...גיוס נובמבר זה הטיורנות הכי קשה..
 

shemesh

New member
אז בוא ניקח את הטירונות בלי השבוע

שדאות, יצא לך כמעט כל יום שעת ט"ש.? שמע דוד.. תאמין לי יהיה בסדררר.. הרבה עברו טירונות בנובמבר, גם אנחנו נעבור, ונעבור אותה כמו שצריך... וכן אני רוצה להיות קלע, ואין לי משקפיים.
 
שעת ט"ש בטירונות זו חובה

אל תדאג
ואני מכירה גם כמה קלעים שיש להם משקפיים... עדשות מגע, ליתר דיוק...
 

shemesh

New member
תודה על התשובות.. ../images/Emo24.gif

עד שמתחיל להיות מעניין אני חייב לעוף, יש לחבר טקס השבעה בכותל , מ"צ.. קיצור דודים, תודה על התשובות..
 
ברוררר

כל יום יש שעת ט"ש..למרות שלפעמים יעשו לך חצי שעה בצהריים וחצי בערב אם בא להם להציק לך וכאלה אבל זה לא קורה הרבה..תראה למפקדים שלך שאתה רוצה להיות קלע תשקיע במטווחים<ויש הרבההההה> ותביא בגדים חמים!!! במידבר בלילה קור אימים והמוהנדסים ישנים בחדרים עם מזגנים..אתם עם אוהלים..
 
תלוי מזה שווה בעייניך...

אם לסחוב נגב עם השרשירים שלו וכל השטויות במסעות זה שווה בעינייך, אז כן, שווה יותר להיות נגביסט
אותו הדבר לגביי להיות קלע... זה "בסה"כ" לסחוב נשק... גם מטול למשל... זה לסחוב "צינור" שמחובר לנשק... אבל כשאתה יורה ממנו רימון - זה אדיר! כמובן שיש לזה משמעות גדולה בהרבה, למי שאוהב נשקים, ואת הפק"ל המסויים שלו בפרט, והמטווחים שעושים בקורס הם מגניבים לאללה ונורא מהנים... הכל זה עניין של איך אתה רואה את זה ומה אתה חושב על זה. לקבל פק"ל זה גם סוג של כבוד...
 
קלעעעעעעעעעעע

ולו רק בגלל התפקיד החשוב שלך בהמשך בקו! בוא נגיד שאם יש אקשן-הקלע הוא חלק מימנו.
 
למעלה