לוורנר אין מספיק כסף?...

CitizenErased

New member
לוורנר אין מספיק כסף?...

או שהם סתם זונות? בכל מקרה, למי ששמע ומי שלא, ההסכם בין חברת התקליטים וורנר לבין האתר יוטיוב נגמר. וורנר החליטו שהם רוצים עוד קצת כסף לכיס וביקשו תוספת עם חידוש ההסכם. יוטיוב לא הסכימו ועכשיו הם מורידים הכל מיוטיוב. כן, מיוז שייכים לוורנר. כל הוידאוים של מיוז לאט לאט נעלמים להם... זה כולל קליפים, הופעות חיות, ראיונות... הכל. והקטע הכי פסיכי, נכון לפני איזה שנה אני ועוד כמה בנות מהפורום הכנו וידאו להביא את מיוז לארץ? ובכן, בהתחשב בעובדה שהוידאו הוא מיועד למיוז, מן הסתם נעשה שם שימוש בשיר או שניים של מיוז. וקיבלתי את המייל הנחמד הזה מיוטיוב לפני יומיים: Dear lironil, Video Disabled A copyright owner has claimed it owns some or all of the audio content in your video Isratrip: Muse 4 Israel! Chapter I: A New Hope. The audio content identified in your video is Blackout by Muse. We regret to inform you that your video has been blocked from playback due to a music rights issue. Replace Your Audio with AudioSwap Don't worry, we have plenty of music available for your use. Please visit our AudioSwap library to learn how you can easily replace the audio in your video with any track from our growing library of fully licensed songs. Other Options If you think there's been a mistake, or you have other questions, please visit the Copyright Notice page in your account. Sincerely, The YouTube Content Identification Team בגלל שיר שהיה ברקע!!11 אלא אם כן גם אני והבנות שייכות לוורנר בגלל שאנחנו מעריצות של מיוז ולא ידעתי את זה... בכל מקרה, אני בעד מהפכה. צריך לארגן מעריצים של מיוז, מדונה, מיי כמיקל רומנס וכל אומן מסכן אחר ששייך לוורנר ולהביא שינוי. עם כמה מהאומנים הגדולים ביותר בעולם, קשה לי להאמין שבאמת חסר להם כסף. הם פשוט CUNTS.
 

Supermassive777

New member
בושה

קראתי על זה במיוז לייב. הקמצנים המסריחים הורסים לעצמם, מה לעזאזל זה עוזר להם שאנשים לא ישמעו שירים של האמנים שלהם ביוטיוב? טיפשים.
 

Djerry

New member
../images/Emo10.gif

אין יותר ראיונות מצחיקים וצחוק מטורף של מתיו?
 

new born1

New member
רציני?!?! רק בגלל שזה היה ברקע?!

פאקק פשוט מטומטמים ><"
חייבים לעשות משהו
 

Ma†an

New member
אני אגיד לך מה :)

לפני שעולם ומלואו זה נעלם לו: www.keepvid.com ובנימה אחרת... תנו לצה"ל לנצח ושבוע טוב
 

ramoni

New member
חדשה ידועה..

אכן נושא מאוד מעציב את בטח מתכונת לקטע שלך וחברה אחת, עם השיר Heartbeats של רוס גונזאלס? מעניין, גם הוא שייך לוורנר. זה לא מפתיע שהאתר מגיע למצבים אילו, ישנם הרבה גישושים על זכיות יוצרים שנאייים רגישים כמו תזוזה של קרקע בקרקעית אוקינוס. חברת וורנר הם רק חלק קטן מתאגידים גדולים ש"גוגל", העומדת מאחורי יוטיוב, קנתה מהם זכיות. ולקוחה הגדולה, מצידה יכולה לשנות את תנאיה , ולסנג'ר את כל הבא ליד. גוגל, מצידה כנראה לו תחתים כל גולש שלה, בטח ובטח שלא תגבה תשלום, בעבור פרסום שירים שסתם שמים בטעות בקטע גיטרה. כך לאט לאט יעלמו הרבה קטעי וידאו מאוד אהובים.. חוץ ממיוז? ממממ... איזה באסה רציתי לעשות קליפ שבו אני מחקה את מדונה כנראה שגוגל תמחק את זה עוד לפני משטרת הצניעות
 
למעלה