לווין - בנק דיסקונט

orgeva1

New member
לווין - בנק דיסקונט

שלום רב, ברצוני לעלות לדיון עניין מסוים. אני לקוח של בנק דיסקונט, מאז שהוכנס לשירות מכשירי המידע הנקראים הלוויינים שפועלים 24 שעות אני משתמש בהם לכל פעולה, לצורך נתונים ובעיקר לצורך ביצוע הפקדות לחשבון. לזכות הבנק יש לומר שהשירות מצוין, הלווין ידידותי והדבר חוסך זמן של עמידה בתורים, והתאמה לשעות פתיחת הסניף. כך שבעצם אין צורך להגיע לסניף (דבר שנותן גם לבנק חיסכון גדול). לעצם העניין, בעת ביצוע פעולה של הפקדה לדוגמא יש לאשר למכשיר שהפעולה כרוכה בעלות של 1.21 ש"ח, לגזילה הזאת כבר הורגלנו למרות שאם הבנק רוצה להרגיל את הלקוחות ללווין דבר שיגרום להם לחיסכון בכוח אדם היו יכולים לפתור אותנו מהעמלה הזאת. אבל הדבר שבגללו אני מעלה דיון זה הוא: בזמן הדפסת הפעולה שבוצעה (צילום השיק שהופקד) הלוויין על דעת עצמו כותב: "מודפסת הפעולה שבוצעה וכמו כן X הודעות שהיו אמורות להישלח בדואר" בדרך כלל בין 1-5 הודעות. דבר זה לדעתי הוא חוצפה, קודם כל כמו שיודעים לקחת לי עמלה למה שלא יזכו על החיסכון בעלות של הדואר - מדובר על חיסכון של הון עתק מצד הבנק, להזכירכם היום בול לצרכן הוא 1.5 ש"ח אז הבנק על משלוח כמותי לא משלם פחות מ 1.1 ש"ח למעטפה. כמו כן, ההודעות מודפסות על נייר כימי שיימחק עם הזמן, והודעות שמגיעות בדואר מודפסות על נייר רגיל, דבר שמאפשר לשמור על הדואר שלהם למעקב לאורך הזמן. כמובן שאני חולם שהבנק יזכה אותנו על העלות של הדואר שהם חוסכים, אבל לפחות היו צריכים לתכנת את הלווין שיבקש את אישורנו להדפיס את ההודעות במקום לשלוח בדואר ולא להדפיס אותם כברירת מחדל. אני מקווה שהעניין לא נשמע קטנוני, לדעתי העניין חשוב לטובת הצרכן הפרטי והעסקי. כמו כן אין לי ניסיון עם מכשירי מידע של בנקים אחרים. אודה לשמוע את חוות דעתכם, ומה ניתן לעשות עם עניין זה. אור גבעתיים
 
צודק במאה אחוז.

זה באמת חוצפה ממדרגה ראשונה. יש להם גם באינטרנט עינין שבמידה ובדקת את הודעתיך הם לא יישלחו שנית בדואר. אני חושבת שבמידה ואתה מעונין בדואר בכל זאת , פשוט לגשת לאחת הפקידות שם ולדרוש לקבל את המסמכים בדואר. מקווה שיצא לך טוב
 
למעלה