לוא דווקא פיגועים...

S.Riddle

New member
לוא דווקא פיגועים...

יום חמישי, ה-14.3... בחינות למגמת תיאטרון, כיתות ט´ 7- ט´ 13... שעה 11:00.... אחרי תרגילים נהדרים של אימפרובציה.... אחד הימים המאושרים ביותר שלי בשנה הנוראית הזאת... יוצאים ללובי ורואים שאסור לצאת... שואלים למה את אחת השביעיסטיות... מורה התמוטט במהלך מבחן לכיתה י"א.... דום לב.... נסיונות ההחייאה נכשלו.... המורה מת לפני העיניים של תלמידיו..... אחד הימים המאושרים בחיי. נהרס.
 

Mooa-Numi

New member
עצוב ../images/Emo7.gif

ולא דווקא בגלל הקטע של היום מאושר... אדם-אפילו שהוא מורה-איבד את חייו.
 

bAlBuLa

New member
ועוד משהו לא פחות חשוב../images/Emo70.gif../images/Emo16.gif

קודם כל- אני ממש מצטערת על המורה שלכם שנפטר... ואם לא בא לכם להדליק עוד 2 נרות..אתם יכולים לצאת כבר עכשיו מההודעה. - לפני כמה ימים גיליתי שאבא של ילד שהיה איתי ביסודי {לא בשכבה..} נהרג בפיגוע של המטוסים שהיה בארה"ב..הרי לא התרסקו רק שני מטוסים בתאומים.. היה עוד מטוס שהתרסק באיזה שדה..שם האבא שלו היה, ומת. -וגם לפני שבוע בערך ילד בכיתה ד´, בשכבה של בן דוד שלי נפטר מסיבוך של שפעת.. ShAnY
 

Diva Star

New member
../images/Emo16.gif../images/Emo10.gif../images/Emo7.gif

אני שונאת מקרים עצובים... כי אז אני נהיית יותר מדי עצובה ~טל עצובה מאוד...
~
 

BinNs

New member
אויש......./images/Emo7.gif../images/Emo72.gif

אין לי מה להגיד.. פשוט נורא.. מסכנים...
 
נוראי, נוראי נוראי...

זה פשוט... לא מספיק עם הפיגועים, גם עכשיו בבית-הספר? אחד המקומות היחידים שבהם יש מסגרת רגילה? מקום שההורים מכריחים ללכת אליו?... ככה נזכרים שאנחנו בני-אדם, ושהעולם צוחק לנו בפרצוף. סליחה. בלב. אחד המקומות היחידים שנותרו לנו להיות בטוחים שהמוות לא יעקוב אחרינו הנה, ומישהו מת מוות טבעי, מול עיני תלמידיו. ילדים רגילים, שרובם, אם לא כולם, מעולם לא ראו מוות. זאת אכזריות לשמה.
לזכרו. לירון... תתאוששי כמה שיותר מהר... ~Na´atz the Crow~
 

Hermione HP

New member
יו.... זה כל כך נורא...!

אני מאוד מקווה שדבר כזה לעולם לא יקרה לי.
 

Nagini Potter

New member
אוי שיט!! (סליחה, ענבל)../images/Emo7.gif

אני ממש ממש משתתפת בצער כולם........ די מפחיד לחשוב שמישהו יכול ככה סתם להתמוטט.....
אני לא ממש יודעת מה להגיד במקרים כאלה, אז סליחה מראש........
Nagini Potter
"נסה להוכיח שהמוות אינו קיים. המוות יוכיח שאתה לא קיים וזה הכל." -איוואן טורנגייב
 

Outlast

New member
אוי, דז´ה-וו נוראי...

לפני שנתיים, ממש בסוף יום הלימודים, המנהל של ביה"ס שלנו התמוטט. שלתמידים שמתנדבים במד"א והיו שם ניסו להציל אותו, אבל הוא נפטר. מדום לב. משתתפת בצערכם, זה באמת נורא.
 
../images/Emo16.gif לזכרו ../images/Emo16.gif

הוא היה מורה של קורס מוגבר בשנה שעברה, חברים שלי למדו איתו. שמעתי שהוא היה בנאדם טוב (וגם ידיד של סילביו), וגם ככל בנאדם, טוב או לא, זה חבל. לפי מה שהבנתי ממורים שלנו, הוא לא היה כזה מבוגר. +50 סך הכול. זה מפחיד. סתם באמצע מבחן, פתאום המורה מתמוטט מול העיניים של התלמידים שלו. שמעתי שכמה תלמידים ניסו להחיות אותו, ולקח המון זמן עד שבאו האמבולנסים.
זרי למל, מורה למתמטיקה. לזכרו
נ.ב: לי הייתה היום הבחינה למגמת קולנוע. איך הלך לך בתיאטרון, לירון?
 
מה ה"חוסר רגישות"?

אני הייתי לא רגיש בזה? ההלם שאחרי כבר חלף, הרי שמעתי על זה לפני 12 שעות, פלוס מינוס. הוא לימד חברים טובים שלי, נראה לי שאני מכיר אותו, וזה מאוד מאוד (מאוד מאוד...) עצוב, אבל החיים חייבים להימשך. מה חסר רגישות, ה-נ.ב? גם לי היה אמור להיות יום טוב, כמו שללירון, אבל, גם כמוה, זה הרס לי אותו.
 
למעלה