לה פלאן

code3

New member
לה פלאן

שלום לכולם, אני נוסע ללה פלאן בסוף החודש. קלאב מד 3 קילשונים. אני יודע שחלק מהמשתתפים בפורום היו שם השנה. אשמח לקבל חוות דעת על המקום והמלצות.
 

alonaski

New member
לה פלאן מקסימה!!! ../images/Emo99.gif

אתר סקי חמוד ומגוון!!! כ"כ אהבתי... שנסעתי וחזרתי אליו שוב!!
הקלאב של ה 3 קילשונים הוא עדיף בעיקר בזכות זה שהוא מחובר לרכבל גונדולה שמקשר אותכם לפלאן-סנטר ועובד עד מאוחר בלילה!!! כדי להביא בליינים לפאבים ולמועדונים שם! מי שבוחר לישון בקלאב של ה 2 קילשונים - מנותק לגמרי מהעיירה! (אבל זוכה למדרון תלול של פיניש איכותי בכל פעם שחוזרים מהאתר לקלאב!
)
 

zivraf

New member
לה-פלאן - עדכונים

חזרתי בשבת מהקלאב בלה-פלאן . שישה ימי שמש מלווים בשלושה מטר שלג (למעלה) הפכו את השהיה לחוויה מדהימה. הייתי בקלאב שני קלשונים (המרוחק 200 מטר מזה של ה שלושה קלשונים). האמת, הקלאב לא היה משהו בכל הקשור להופעות (ומסריח מסיגריות), אבל ביננו, כשיש כזה אתר וכזה מזג אויר, לא צריך יותר ... השנה האתר מחובר ל Les-Arcs מה שהופך את האתר לעוד יותר ענק. מדובר בקרונית שחוצה את הואדי המפריד (והבלתי עביר). הבעיה היא שהחיבור מרוחק מהקלאב עצמו ולוקח יותר משעה (מינימום שלוש מעליות) להגיע אליו. מומלצים : לרדת למרחב של MontAlbert , להתחיל את היום במרחבים הדרומיים של Champagny (הם חשופים לשמש מוקדם יותר ולכן הקרח שם מפשיר מוקדם), יום אחד להקדיש ל LesArcs (למרות שלדעתי הו פחות מענין מלה-פלאן), יש ואדי קטן לקראת המתחם ש לBellecote - ממש Halfpipe טבעי. בעקרון - המון מסלולים כחולים ארוכים. המסלולים השחורים רובם ככולם מלאים מוגלים (בכוונה). כמעט ואין מסלולים ירוקים. המסלולים האדומים קלים יחסית למקומות אחרים (בעצם, יש ויש). ובקיצור - תהנה !!
 

yaircarel

New member
לה פלאן נחמדה לאללה

אם תדפדף קצת אחרוה תמצא פירוט של החופשה שלי שם ואיך ארגנתי אותה. בעקרון האתר הרשים אותי קצת פחות מאשר שלושת העמקים מה שאומר שמדובר באתר סקי מדהים אבל הוא לא הכי מדהים בעולם. אם אתה שוקל לגלוש גם בלה פלאן וגם בלז ארק אז הייתי מציע לך לשהות בעיירה של plagne bellecote אשר קרובה מספיק לרכבל המקשר אבל מספיק גדולה לתת את כל מה שאתה צריך. אם אתה לא מחפש בילויים מיוחדים או אוהב את האווירה הכפרית מקום טוב להיות הוא les coches אשר צמוד לרכבל המקשר. ולמרות שהוא די נמוך כל עוד אתה לא קרוב מדי לסוף העונה לא תיהיה לך בעיה עם שלג כי כל המסלולים המקשרים מכוסים עם תותחי שלג.
 

amircarel

New member
אני דווקא בניגוד לאחי ממליץ ללכת...

גבוה.. אל תסתמך במיוחד על העיירות למטה, יש פעמים שהן יותר זולות ובטח יותר יפות (שכן אין בהן קומפלקסי ענק) אך סה"כ אני בא לסקי ולא לטיול התרשמות ארכיטקטוני..מה שחשוב לי הוא נוחות השהייה, נגישות למסלולים (ומרכזיות) וכמובן מגוון רחב ככל האפשר של אפרה סקי לשעות ש...אחרי הסקי (כמובן).. אז בלה פלאן בהחלט אני דווקא ממליץ על לה פלאן בלקוט ועל לה פלאן סנטר... לגבי החיבור עם לז ארק עדיין החיבור איננו כל כך טבעי ואני משאר שאולי יפתחו עוד חיבורים נוספים עם הזמן...כרגע מדובר על שני מרחבי גלישה נפרדים לחלוטין רק ש"ייצרו" סקי פס משותף וכרגע יש מעבר נוח הרבה יותר ע"י ה Venoise Express אז לא כל כך קריטי להיות יותר מדי קרוב לחיבור...כי ממילא בכדי להנות מיום גלישה שם צריך להחליט החלטה טקטית לגלוש באותו יום שם... חיבור יותר טבעי היה בין האתרים של שלושת העמקים שם היו מספר רב יחסית של מעליות ומסלולים מחברים בין האיזורים השונים ואז מרכזיות ונוחות מעבר בין כלל האיזורים יותר חשובה (ולפיכך לדעתי הייתרון של מריבל הוא אדיר...) אבל זה כבר סיפור אחר
 

epidemic

New member
דווקא החיבור הוא מצויין

מהיר מאוד (4 דקות), וממוקם טוב. מאפשר גלישה בשני צדדים מרוחקים של המרחב הענק הזה באותו היום.
 

amircarel

New member
הבעייה אינה איכות החיבור אלא

היותו יחיד, אין ספק שזה צעד חשוב לקראת המשך חיבור האתרים, אבל בשביל חיבור טבעי יותר צריך לפתח יותר קישורים בין שני האתרים כמו בין האתרים בשלושת העמקים... ייתכן שהמעבר מהיר בונואז אקספרס אבל הוא עדיין לא טבעי מבחינת הזרימה של גולשים בין שני האתרים... ייקח עוד זמן ןכמובן כסף להמשך פיתוח החיבור על מנת לייצר מרחב גלישה "הומוגני" ומחובר הרבה יותר בצורתו של ה"פארדיסקי" לעומת המצב הקיים היום של שני איזורי סקי נפרדים המחוברים במקום אחד בלבד...
 
למעלה