להתראות

avidadon

New member
לאן אתה בורח?

חווה עזבה מזמן.. ואין שם כבר קופים שיורידו לך את אגוזי הקוקוס משום שבתהליך אבלציוני מתמשך הם כבר הפכו לבני אדם.. בחייך, סתם תשתעמם שם..
 
חבל על הזמן. גן עדן זה כאן

(הופיע בסטיקרים של איזושהי קבוצה למודעות וכו´, לא יודעת איך קוראים לה)
 
יש גן עדן? למה אף אחד לא סיפר לי?

אני לא יודע למה התכוונת בהודעה הזו ובכלל, אני לא מבין למה יש כאלו אנשים שזורקים סתם כך דברים בפורום בלי לחשוב על מה שהם משאירים כאן. אתה מוזמן להמשיך לכתוב ולהיות כאן איתנו.
 
צודק אסטרולוג

המתחיל במצווה אומרים לו גמור ! אין המצווה נקרעת אלא על שם הגומר ! רוצה עוד ?
 
למעלה