להקת asia.

וינסנטי

New member
להקת asia.

מה זאת הלהקה הזאת? שמע קטע מצוין אחד שלה, מאיפה היא צצה? מי היו חברים בה? האם שווה לקנות משהו שלה?
 

B a z a

New member
להקה רעה

אסיה היא סופרגרופ שחבריה היו ג'ון ווטון (קרימזון בין השאר), סטיב האו (יס), קרל פאלמר (ELP) וג'ף דאונס שאותו אני לא מכיר, אבל הוא היה ביס בשנות ה-80. הלהקה הוקמה בתחילת שנות ה-80, תקופה רעה מאוד לרוק המתקדם, והמוזיקה הייתה ממש לא פרוגרסיבית אלא פופ ממוסחר. הלהקה הצליחה כלכלית, אני חושב שזה היה בזכות הלהיט "heat of the momoent" שהוא כנראה השיר הכי מוכר שלהם. אבל כאמור, אין כאן הרבה קשר לפרוג, ולדעתי לא שווה לקנות שום אלבום של הלהקה, בטח לא לפני ששמעת את האלבומים שלהם, בכל מקרה הראשון הוא הכי מפורסם. הנה מה שברייטמן כתב על הלהקה: http://mitkadem.homestead.com/artists7.html (הלהקה השנייה ברשימה, הראשונה היא גם סופרגרופ, אבל לפחות עשתה מוזיקה סבירה). אסיה בפרוגארכיבז: http://www.progarchives.com/Progressive_rock_discography_BAND.asp?band_id=813 כפי שאתה רואה, הציונים שהאלבומים של הלהקה מקבלים לא גבוהים במיוחד, ובצדק.
 

מורנא007

New member
תשובות

" מה זאת הלהקה הזאת? " סופרגרוף. "מי היו חברים בה?" John Wetton - באסיסט מקינג קרימזון Steve Howe - גיטריסט, מיס Geoff Downes - קלידן מיס בתקופת האלבום דרמה + "Video Killed the Radio Star" Carl Palmer - מתופף, חבר ב- ELP האם שווה לקנות משהו שלה? לא, למרות השמות המפורסמים בעולם הפרוג. לדעתי אם כבר לקנות, אז עדיף משהו של asia minor... אם אתה מחבב את 90125 של יס, קנה.
 

yonia3334

New member
תראה,

יש לי את האלבום הראשון שלהם, ולדעתי אחלה אלבום... אם אתה רק בקטע של פרוג( או בכלל של מוסיקה מורכבת )אז אין לך מה לחפש באלבום זה. אבל אם אתה גם בקטע של מוסיקה קלילה יותר (אם קצת נגיעות פרוג ) אז בהחלט כדי. אני דווקא די נהנה ממנו...
 

פרוגיא

New member
דוקא להקה נחמדה

האלבום הראשון הוא לא רע, לא הייתי קורא לזה פרוג מתוחכם אבל זה מהנה והם מנגנים מצוין. כמו שכתבו כאן, אם אהבת את 90125 אז כנראה תאהב גם אותו. שאר האלבומים שלהם הם פשוט גרועים (מלבד אולי שיר בודד פה ושם).
 
למעלה