להציל את עצמי
עוד מעט בת שלושים... ומרגישה כמו עץ שכל שורשיו רופפים, אין משהו שאוחז וקושר אותי - לא אהבה אמיתית, לא חברים, אפילו את התחלת התואר השני אני דוחה כבר שנתיים.
אני נמצאת במערכת יחסים ולא בטוחה מה איתי בתוכה - אני לא מאושרת ולא טוב לי ויודעת לומר את זה. מרגישה כאילו אף פעם לא השגתי כלום בחיי, לא היו לי שאיפות מיוחדות, אין לי בטחון עצמי, אני מרגישה ריקנות תמידית.
תמיד ההורים מאחוריי דוחפים ומנסים להיות חלק ואני יודעת - הכל כדי שיהיה לי טוב. אני רואה את כולם סביבי מתקדמים ואני במקום - לא יודעת איך להציל את עצמי, אני יודעת שכל זמן שעובר ואני "תקועה" בבוץ לא תורם לי בכלום אבל אין לי כלים - יש לי אינטואיציה ותחושת בטן שגורמת לי לפעול אבל אני תקועה ככה כמה שנים טובות, אין לי עם מי לדבר על זה - אני כל הזמן עושה חושבים ולא יוצאת מזה - אני מוטרדת בלי סוף ובדיכאון.
אנשים מתחתנים, ילדים באים לעולם ואני לא מתבגרת - לא מבינה את המשמעות.
אני יודעת שאני לא צריכה להילחץ - ומוטב מאוחר מאשר אף פעם. לזמן ערך כביר שכרגע אינני יכולה להעריך אותו בגלל הסיטואציה.
אני מרגישה שנגמרו לי החיים ואני כמו צל מהלך, אין לי אושר והנאה וגם לא פשוט להשיג את זה כדי לגרום לשורשים להתחזק.
איך יוצאים מהבוץ הזה?
עוד מעט בת שלושים... ומרגישה כמו עץ שכל שורשיו רופפים, אין משהו שאוחז וקושר אותי - לא אהבה אמיתית, לא חברים, אפילו את התחלת התואר השני אני דוחה כבר שנתיים.
אני נמצאת במערכת יחסים ולא בטוחה מה איתי בתוכה - אני לא מאושרת ולא טוב לי ויודעת לומר את זה. מרגישה כאילו אף פעם לא השגתי כלום בחיי, לא היו לי שאיפות מיוחדות, אין לי בטחון עצמי, אני מרגישה ריקנות תמידית.
תמיד ההורים מאחוריי דוחפים ומנסים להיות חלק ואני יודעת - הכל כדי שיהיה לי טוב. אני רואה את כולם סביבי מתקדמים ואני במקום - לא יודעת איך להציל את עצמי, אני יודעת שכל זמן שעובר ואני "תקועה" בבוץ לא תורם לי בכלום אבל אין לי כלים - יש לי אינטואיציה ותחושת בטן שגורמת לי לפעול אבל אני תקועה ככה כמה שנים טובות, אין לי עם מי לדבר על זה - אני כל הזמן עושה חושבים ולא יוצאת מזה - אני מוטרדת בלי סוף ובדיכאון.
אנשים מתחתנים, ילדים באים לעולם ואני לא מתבגרת - לא מבינה את המשמעות.
אני יודעת שאני לא צריכה להילחץ - ומוטב מאוחר מאשר אף פעם. לזמן ערך כביר שכרגע אינני יכולה להעריך אותו בגלל הסיטואציה.
אני מרגישה שנגמרו לי החיים ואני כמו צל מהלך, אין לי אושר והנאה וגם לא פשוט להשיג את זה כדי לגרום לשורשים להתחזק.
איך יוצאים מהבוץ הזה?