להציל את דינו

  • פותח הנושא Dino
  • פורסם בתאריך

Dino

New member
להציל את דינו

שלום למנהלים ולגולשים. 2 שאלות: 1. בשבוע האחרון אני רואה פרסומות ע"ג אוטובוסים לגבי טיפול תרופתי הגורם להפסקת עישון. במה מדובר? האם באמת יש טיפול תרופתי שיכול לגרום להפסיק עם התחביב המסוכן הזה? 2. כבר שנים אני מרגיש שאני רוצה להפסיק לעשן אבל אני לא באמת רוצה להפסיק. מה עושים עם זה?
 

mares

New member
מן הסתם הכוונה היא לזיבן.

עוד על zyban תוכל לקרוא בynet במדור בריאות+ -> אינדקס תרופות. באמת יש טיפול תרופתי שיכול לגרום לך להפסיק את ההרגל המגונה הזה, אבל אין ניסים: אם אתה לא רוצה באמת להפסיק לעשן, אם לא הפנמת שכל סיגריה שאתה מעשן פוגעת בבריאותך ואתה מזיק לעצמך, אז חבל לך על הזמן, לא תצליח להיגמל. מה עושים: תמשיך לעשן כרגיל עד שתגיע להחלטה הנכונה שלך. אי אפשר לאלץ אחרים או לאלץ את עצמך. אל תדאג, כשתרצה להפסיק לעשן, כבר תמצא דרך לעשות זאת. אחרי טיפול עם זיבן, אני כבר 4 חודשים לא מעשן. וזה הרבה יותר קל ממה שאתה חושב.
 

הגומל

New member
גמילה מעישון אחת ולתמיד

כדורי זייבן אולי עוזרים להפסיק לעשן, אך כדאי שתדע שאלו כדורים שמיועדים לאנשים עם בעיות פסיכיאטריות. יש להם תופעות לוואי ולא כל הרופאים ממליצים עליהם. כשתחליט שאתה רוצה באמת להיגמל, אוכל להמליץ לך ולעזור לך בעזרת מוצר טבעי וטיפול נלווה.
 

mares

New member
לכתוב שטויות אפשר הרבה...

"כדורים שמיועדים לאנשים עם בעיות פסיכיאטריות"??? אז נכון שהכדור במקורו היה מעין פרוזאק. הסיבה שהוא לא כזה, היא שהוא לא עבד טוב ליעודו המקורי. הכדור הזה מיועד למי שרוצה להפסיק לעשן. והוא עובד. אפילו אתה אומר זאת: "כדורי זייבן אולי עוזרים להפסיק לעשן". אני במקומך הייתי קצת יותר צנוע ומוותר על המילה "אולי". עם זיבן מפסיקים לעשן.
 

layelet

New member
הפזקת עישון

הפסקת עישון היא עינין של רצון עז של האדם ושום תרופה לא תעזור
 
למעלה