נהוג להעיר מתחת ל 3 קילו , כיון שיש
חשש שתינוק קטן ישן לא בגלל שהוא עייף , אלא בגלל אפיסת כוחות מרעב. אני מניחה שאם תעקבי אחרי התינוקת, ותראי שיש מספיק חיתולי פיפי וקקי , ושהיא רגועה אחרי הארוחות. והיא באמת לא פותחת יותר מידי פעמים הרבה שעות של שינה בין ארוחה לארוחה . אז אולי אפשר לא להעיר. (חוץ מזה שאם היא יונקת כמו שצריך , מהר מאד היא תעבור את ה 3 קילו
)