להעיר כדי להניק?

hadarb

New member
להעיר כדי להניק?

התינוקת שלי בת שבוע,נולדה 2550 גרם וכבר חזרה למשקל הלידה,אני מניקה אותה בערך כל 3 שעות ומעירה אותה לשם כך- עד איזה משקל מעירים והאם כל 3 שעות?
 

d i n o l e

New member
נהוג להעיר מתחת ל 3 קילו , כיון שיש

חשש שתינוק קטן ישן לא בגלל שהוא עייף , אלא בגלל אפיסת כוחות מרעב. אני מניחה שאם תעקבי אחרי התינוקת, ותראי שיש מספיק חיתולי פיפי וקקי , ושהיא רגועה אחרי הארוחות. והיא באמת לא פותחת יותר מידי פעמים הרבה שעות של שינה בין ארוחה לארוחה . אז אולי אפשר לא להעיר. (חוץ מזה שאם היא יונקת כמו שצריך , מהר מאד היא תעבור את ה 3 קילו
)
 
למעלה