להכנס אל הפורום בעיקר את השרשור

להכנס אל הפורום בעיקר את השרשור

של קהל היעד ולראות שם החלפת עלבונות בשפה כה רהוטה ויותר דיפלומטית כביכול (בכל זאת, מדובר באקדמאים
) נותן תחושה שמשהו קצת התפספס בפורום האמור גם להתייחס קצת להתנהגות האנושית לפחות בחלקו. האם הסנדלר הולך יחף?
 
את מוזמנת לכתוב את זה באותו שרשור

אני באופן אישי, כאחד המשתתפים העיקריים באותו שרשור, זונח אותו ומתעלם ממנו כרגע. לא ממש ברור לי למה מעבר לדיון עצמו, את מנסה לפתוח פה גם דיון על הדיון. אגב, גם אני וגם משתתפת נוספת באותו דיון על קהל היעד בכלל לא סטודנטים לפסיכולוגיה (ואנחנו מואשמים שאנחנו "נגד" התיכוניסטים ו"בעד" הסטודנטים, לא ממש ברור למה) ובעצם חוץ משתי משתתפות בו אף אחד אינו סטודנט לפסיכולוגיה, וגם הן, עדיין לא אקדמאיות ככה שאני לא ממש מבין על מה מדובר. הוויכוח הוא על אופי הפורום והיעדים המקוריים שלו- זה הכול. לא על מי יורשה להיכנס לפורום (אחת מהתיכוניסטיות הפליגה וטענה שאנחנו גזענים. כך שהחלפת העלבונות בהחלט לא קשורה לצד ה"אקדמאים" שאינם אקדמאים או אפילו סטודנטים בכלל)- שכן לאף אחד אין בעיה שכל מי שרוצה ייכנס לפורום. בינתיים גם וויתרתי על כל המאבק כי הפורום מסתדר מצויין גם בלעדיו, ויכול להיות שבאמת אין בו צורך. מעבר לכך, לא ממש הבנתי מה הקשר בין התייחסויות בפורום להתנהגות האנושית, ואיזה סנדלר הולך יחף (אנשים אומרים את הדיעות שלהם בדיון שהולך ומתלהט? והם גם אולי אי פעם רוצים להיות פסיכולוגים- אגב, לא ממש נכון- כי הם גולשים בפורום פסיכולוגיה?, אז הם הולכים יחפים בעצם כי כל מי שרוצה להיות פסיכולוג אולי אף פעם לא משתתף בדיונים שמתלהטים? הוא לא נעלב או מתרגז כשהוא פוגש באטימות, ילדותיות, האשמות מגוחכות- ראי גזענות, כשהכול בעצם נע סביב משתתפת אחת בלבד, שבגללה ובזכותה הבנתי שהדיון המכוער הזה מיותר כי אין בו כל בסיס של הקשבה או הבנה של הצד שלה, זנחתי את השרשור והתחלתי להנות מהפורום שמחוץ לו. אז כן גם אם אני אי פעם אולי ארצה להיות פסיכולוג אני ממש לא חש שאני מהלך יחף, או שמישהו מהמשתתפים בדיון הולך יחף (גם לא אותה משתתפת, שכן לעומתה אני לא שם את עצמי לומר מי זכאי להיות פסיכולוג ומי לא, על בסיס דיון באינטרנט, למרות שבמקרה שלה..).) אני עומד מאחורי הדיעות שלי ומאחורי כל מה שכתבתי. בסף הכול חשבתי שמקימי הפורום זכאים להחליט מה יהיה אופי הפורום. כשראיתי שבאמת אין צורך בי להגן על כך- וויתרתי. אני חושב שאחד הדברים המכוערים ביותר שנכתבו באותו שרשור היה שהדברים שכתבנו עוד מגיעים מאנשים שרוצים להיות פסיכולוגים- בלי להכיר אותי (אני מדבר על עצמי כאחד מבין מספר משתתפים שאליהם הופנתה ההערה), את היכולות שלי, את האישיות שלי, את השאיפות שלי-מישהו חושב שיש לו את הזכות להעיר על היכולות שלי להיות פסיכולוג ביום מין הימים. ולך באופן אישי על ההערת היחף- תקראי שם את התגובה שלי על ההערה הזו. אני בהחלט לא חושב שלהערות מהסוג הזה יש מקום בפורום (מכוערות, מעליבות, ילדתויות, נטולות ביסוס), והאמת? גם לא לשרשור המדובר.
 

victoria777

New member
כאחת שלא השתתפה בדיון

לא נראה חוסר הקשבה מצדה,אלא חוסר יכולת שלך להפנים שהיא לא הסכימה עם דעתך.
 
אז כנראה שגם את לא קראת היטב

הוויכוח שלי היה על אופי הפורום והיא שבה והתווכחה בלי סוף על מי ייכנס לפורום ומי לא. אני אמרתי שתיכוניסטים מוזמנים ואף רצוי שייקחו חלק בפורום והיא האשימה אותי בהכללת התיכוניסטים כטיפשים וקראה לי ולשאר העומדים לצידי גזענים, העירה על כך שמה שכתבנו "עוד בא מאנשים שרוצים להיות פסיכולוגים", קראה לנו מתנשאים וכו'.. אני שבתי והסברתי לה שאין לי שום בעיה עם תיכוניסטים, אלא עם סביבת הפורום סביב מגמת מדעי החברה בתיכון ולא סביב חוג הפסיכולוגיה בלימודים האקדמיים. זה הכול. קשה להגיד שאחרי אינסוף תגובות שלא קשורות בשום צורה למה שכתבתי והתעלמות הולכת ונשנית למה שאני והאחרים כותבים לה, יחד עם האשמות מכוערות ונטולות ביסוס, הייתה שם הקשבה כזו או אחרת מצידה.
 
אין צורך לטחון מיים ../images/Emo8.gif

ולא,הסנדלר לא הולך יחף. מאחר וחופש הביטוי רלוונטי גם לגבי פורומים,אין לנו אפשרות לנעול דיונים ושרשורים מסוג זה. מעבר לכך,אני חושבת שעקר בית נואש בתגובתו סיכם יפה את השרשור
 

Unicorn98

New member
הדבר שאותי הכי מפתיע פה, ברשותכם

איך אנשים מסוימים מסרבים לכבד את העובדה שקבוצה של אנשים רשאית ליצור לעצמה קהילה, ואותה קבוצה בעלת זכות להגדיר מיהם חברי הקבוצה ומהן מטרותיה. לא קשור להתנשאות, לא קשור לאליטיזם, לא קשור לבדלנות. פשוט רצון טבעי ומובן של קבוצת אנשים להתאגד וליצור מקום להחלפת חוויות וייעוץ הדדי. בלי לנקוט עמדה בויכוח הישיר, סתם הערה שהרגשתי צורך לחלוק עמכם.
 
למעלה