להיתיעץ ולשאול...

soygeva

New member
להיתיעץ ולשאול...

תראו, אני מאוד מחבב את האומנויות לחימה ואת הרוחניות שמתווה לזה, אני מעוניין ללמוד כצט באינטרנט?, יש מקום שאני יכול להסיג בו מידע על כל מני דברים שקשורים באוחנויות? בעצם מה שאני רוצז זה בעצם ללמוד באינטרנט אומנות לחימה.... תודה...
 

קרוקדיל

New member
כנס לפורום מטריקס

שם ילמדו אותך איך להזין לעצמך נתונים וככה תוכל ללמוד את האמנות ועכשיו ברצינות... אין דרך ללמוד אמנות לחימה בלי להתאמן מהאינטרנט אתה יכול ללמוד כל מה שמסביב החל ממסורת וכלה בקאטות אבל לעולם לא תיהיה לוחם רק למצוא לך מורה וללמוד
 
קאטות הן מה שמסביב לאמנות?

וניתן ללמוד מהאינטרנט? למה לעזאזל אני הולך לשיעורים עדיין? ולגבי מסורת - אפשר ללמוד ולהבין אקדמית, אפשר לחיות ולהיות. שני דברים שונים. אתה יכול ללמוד על פתרון בעיות מטמתיות, אתה יכול לפתור בפועל. במקרה השני אתה מתימטיקאי, במקרה הראשון פילוסוף או היסטוריון של מתימטיקה. הבדל קט בראיונות העבודה, וכאלה... מהאינטרנט כמעט לא ניתן ללמוד דברים שאינם קשורים לאינטלקט. בוודאי שלא דברים מסובכים פיזית ועם זאת אישיים, כמו קאטה. לגבי להיות לוחם - זה אפשר ללמוד מהאינטרנט בקלות. ראה ג'יי וסיילנט בוב מכים שנים, לקבלת פוינטרים בהקשר.
 

Rounin

New member
לא

עם לא תתאמן עם עוד מישהו (כמו עם שווה כוח, בכיר או מורה) לא תתחשל ולא תלמד להילחם כראוי, וכל מה שלמדת ילך לטימיון ברגע שיהיה לך מצב שידרוש לחימה! לך לדוג'ו !!!
 

WhiteBear

New member
סימן הפורום לטרול הוא: ../images/Emo128.gif../images/Emo128.gif../images/Emo128.gif

זה סימן מוסכם, אפילו מופיע בהודעת המנהל. עכשיו אני משאיר את השירשור רק כדי שתדע את זה
... (ואז אני מוחק)
 

קרוקדיל

New member
מנצל"ש

וייס אני לא זוכר אם אתה זה שאמר שהחרה יכולה לשבור את הסאי (נראה לי שזה היית אתה) מבירור שערכתי בנושא סאי שעשוי כהלכה לא ישבר מול חרב שעשויה כהלכה ותורמים לכך כמה חוקים פשוטים הראשון הוא שהקצר חזק מהארוך השני הוא שהחד חלש מהעגול והשלישי שהסיבוב שובר את התנועה הישרה מסקנה סאי עשוי כהלכה בידי איש מיומן בשימוש בו לא ישבר מפני חרב ולא משנה כמה היא חושלה
 
אם ביררת, למה אתה מניח הנחות מוטעות

אם לצוטט את מה שאמרתי, לא דובר על שבירת סאי, אלא על חיתוך. כמו כן, אתה מציין "סאי עשוי כהלכה", כאשר אני ציינתי את האפשרות הנ"ל ספציפית מול סאי פשוט, העשוי ברזל חשיל. לגבי החוקים שלך, הם אכן פשוטים, אך לא נכונים. "הקצר חזק מן הארוך"? בפיסיקה אין דבר כזה "חזק". יש קשה, יש חוזק פיתול/קריעה/כיפוף וכו'. אם הקצר פריך והארוך אלסטי, למשל, הארוך ישבור את הקצר (כמו מקל מטאטא שפוגש מוט זכוכית קצר). "החד חלש מהעגול" זו טעות זהה מהכיוון ההפוך. מה זה חלש? איך זה שסכין חדה חותכת גזר עגול? אה, נכון, יש עניין של קשיות חומר... "סיבוב שובר את התנועה הישרה" זה נפלא לאייקידו ועוד הרבה דברים, אבל רכב שנכנס ישר ברכב שעושה סיבוב שובר גם אותו. כן, אני ציני, כי ההכללות שלך נכונות רק לדוגמאות שהיו לך בראש, ולכן הן הכללות שגויות ולא חוקי מכניקה או פיסיקה. אם תחזור לשרשור על הדיון הנ"ל, תראה שמה שכתבתי לא סותר אפילו את ההגיון הפשוט. איל.
 
למעלה