תודה..אני מכירה את המסעדה הזו
המוזיקה שם טובה באמת, וגם האוכל ממש סבבה. אפרופו השיר המדובר, קרה לי משהו ממש מצחיק בשבוע שעבר. התחלתי לשמוע את השיר מתנגן ברדיו (יש בתחילתו הקדמה יחסית ארוכה של מוזיקה) ואני מזמזמת לעצמי ואני יודעת שאני מכירה אותו אבל הוא לא היה בדיוק כמו הביצוע של גלי בגלל זה לא זיהיתי מיד. ואז אני ככה כמה שניות מנסה לזהות את השיר ומסתכלת על אמא שלי שתעזור לי ואז שתינו ביחד אומרות גלי עטרי. אבל ממש ביחד. זה היה מצחיק... הביצוע היה מזעזע אגב, לא ברור של מי מתוך איזושהיא הופעה..