להילה

עדי 345

New member
להילה

אני לא יודע לגבי הופעה קרובה בירושלים, אבל תראי מה כותבים על מסעדת "לילות לבנים" בירושלים: המוסיקה ברקע: ישראלית רגועה. הופתענו לשמוע לאחר שנים את "התעצמנו מאז", של גלי עטרי.
 
../images/Emo6.gif../images/Emo56.gif

מאיפה אתה מביא את כל הלינקים האלה
 

hilali1

New member
תודה..אני מכירה את המסעדה הזו

המוזיקה שם טובה באמת, וגם האוכל ממש סבבה. אפרופו השיר המדובר, קרה לי משהו ממש מצחיק בשבוע שעבר. התחלתי לשמוע את השיר מתנגן ברדיו (יש בתחילתו הקדמה יחסית ארוכה של מוזיקה) ואני מזמזמת לעצמי ואני יודעת שאני מכירה אותו אבל הוא לא היה בדיוק כמו הביצוע של גלי בגלל זה לא זיהיתי מיד. ואז אני ככה כמה שניות מנסה לזהות את השיר ומסתכלת על אמא שלי שתעזור לי ואז שתינו ביחד אומרות גלי עטרי. אבל ממש ביחד. זה היה מצחיק... הביצוע היה מזעזע אגב, לא ברור של מי מתוך איזושהיא הופעה..
 

עדי 345

New member
מישהו אחר שר את "בראשית"???

אני מקווה שלא במזרחית כמו "דרך ארוכה"
 
איזו בורות של מחבר הכתבה

מה זה "התעצמנו מאז"
השיר נקרא "בראשית" אז למה לשבש? זה מזכיר לי שיש אנשים שאומרים "ולנטינו" למרות ששם השיר הוא "נסיך החלומות".
 
../images/Emo6.gif../images/Emo56.gif

ולנטינו זה יותר קליט בכלל אנשים מכירים יותר את השיר בשם ולנטינו
אם תגיד להם "מכירים את נסיך החלומות?" הם יגידו מה? לעומת זאת ולנטינו ישר יזהו
 
למעלה