להיכנס כולם זה משהו שקשור בשבת..

aviel151515

New member
להיכנס כולם זה משהו שקשור בשבת..

תראו יום שבת לנערים א' של צפרירים יש משחק מאוד מאוד חשבו ברבע לאחת במכתש!.נגד הפועל המקומית..חולון חייבים לנצח זה ממש משחק עונה בשיבלהם..אנחנו מה זה נשמח אם תבואו למשחק בבקשה בבקשה תעשו מאמצעים זה מאוד חשוב לנו!
 

Eliran Sadan 17

New member
חבר'ה...

זו באמת בקשה מיוחדת. אביאל ואני משחקים בקבוצת נערים א' של המועדון ובשבת זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה, משחק של להיות או לחדול והצ'אנס האחרון שלנו להשאיר לעצמנו העונה איזשהו סיכוי להישאר בליגה. אנחנו מבקשים באמת מכל הלב - כל מי שיכול להגיע לאיצטדיון "המכתש" בשעה 12:45 שיעשה את זה, זה מאוד מאוד חשוב. מקווים לראותכם, תודה מראש.
 

aviel151515

New member
ושלא תבינו לא נכון כנסו..

נקלענו למצב הזה רק בגלל שהורידו לנו 5 נקודות...:)..אז בבקשה אנשים חייבים ת'עזרה שלכם..
 

RastaCam

New member
אה...

הפועל צפרירים חולון, נערים א` ארצית דרום – סרוב לקיים/להמשיך במשחק, עזיבת שדה המשחק, במשחק נגד מכבי קרית גת מ – 26.2.05 – ביטול החלטה מ – 2.3.05 – החלטה מ – 9.3.05 – 1,000 ₪ קנס + הפחתת 3 נקודות ליגה ממאזנה + הפסד טכני 0:2 לטובת מכבי קרית גת. מה היה שם? ולאן נעלמו עוד 2 נקודות?
 

Eliran Sadan 17

New member
ראסטה...

עוד 2 נקודות נעלמו במשחק נגד גדנ"ע, כשנשארו 15 דקות לסוף בתוצאה 1-1 והשופט החליט להפסיק את המשחק (שלא בצדק) לאחר שנזרק בקבוק מהיציע למגרש ע"י אוהד. לאחר ערעור החזירו לנו את 2 הנק', אבל קבעו הפסד טכני.
 

aviel151515

New member
ראסטה בבקשה תבוא גם למשחק חשוב לנו

שיהיה מי שידחוף אותו וסטסי תארגן בבקשה עוד אנשים זה מאוד חשוב לנו ותודה! באמת תודה!
 

aviel151515

New member
ובמשחק נגד קרית גת..שאלת מה היה כנס

הקון החליט להרחיק לנו את המאמן לאחר מכן הקון שוב החליט להרחיק את עוזר המאמן לאחר מכן הקון החליט להרחיק לנו שחקן ולאחר מכן עוד שחקן והכל על ידי הקוון שהוא בערך בגיל 15...
 

aviel151515

New member
ככה:

13רמת גן -17 נקודות 14-ראשון -16 נקודות 15-חולון-10 נקודות (ויש שימוע לגבי ה-3 נקודות שחייבים לנו ורוב הסיכויים שיחזירו אותם אז אפשר להגיד 13) 16-אשקלון עם 7 לנו נשאר עוד נגד אשקלון ובית'ר ב'ש ששתיהם אין עניין בליגה.. לראשון יש עוד נגד רמת גן שזה מעולה בשבילנו. ואם ננצח את רמת גן..ואת שתי המשחקים שנשארו לאחר מכן נשאר בגלל שמי שתפסיד במשחק ראשון רמת גן היא זאת שרוב הסיכויים שתרד..הכל כמובן בתאוריה שאנחנו מנצחים את רמת גן בשבת
 

RastaCam

New member
אה.

צפרירים חולון, קבוצה, כנאשמת, נערים א` ארצית דרום – התפרעות אוהדים, פגיעה גופנית בשופט המשחק בנסיבות מחמירות, במשחק נגד גדנ"ע ת"א מ- 8.1.05 – 1,000 ₪ קנס + הפחתת 2 נקודות ליגה ע"ת לשנה שלא יורשעו בהתנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים + הפסד טכני 2:0 לטובת גדנ"ע ת"א.
 
למעלה