להודים שבחבורה
לא רק להודים אבל כול מי שיודע. בלוד הייתה אישה שהייתה מכינה צאטני שום ומנגו שלא מהעולם הזה!!! היינו מקבלים פעם בשנה ואוכלים מעט בכול ארוחה. לפני כשנתיים הלכה האשה לעולמה והטעם עבד לנצח. מישהו מכיר או יודע איך עושים את הצאטני הנהדר הזה, לאמא של חברים נהדרים (הודית במקור) לא הייה מושג.
לא רק להודים אבל כול מי שיודע. בלוד הייתה אישה שהייתה מכינה צאטני שום ומנגו שלא מהעולם הזה!!! היינו מקבלים פעם בשנה ואוכלים מעט בכול ארוחה. לפני כשנתיים הלכה האשה לעולמה והטעם עבד לנצח. מישהו מכיר או יודע איך עושים את הצאטני הנהדר הזה, לאמא של חברים נהדרים (הודית במקור) לא הייה מושג.