להדס...

5252zzz

New member
להדס...

מצטער שלא עניתי לך קודם... אז ככה...נכון שהיה עדיף לאמן את החיילים במדינה אחרת אבל תזכרי שלא ממש פשוט בלשון המעטה להכניס כוחות צבא למדינה אחרת...היום יש את טורקיה אז אולי זה יותר קל. וחוצמזה בסופו של דבר השטח שבו יופעלו הכוחות בזמן אמת לא יהיה אגם צלול... בניגוד למה שאת חושבת אני לא פנאט,אני משרת למעלה משנה וחצי בצבא. (ביחידה מיוחדת אליה הגעתי דרך חמ"ן)ואני מבין את המשמעויות של הדברים, אני לא בעד סיכונים מיותרים וגם לא בעד עריפת ראשים. יש סיכונים שפשוט חייבים לקחת...למען המדינה. ובהקשר לחטיפת חייל אני לא יודע מה התכוונת אבל אני מעדיף למות מאשר ליפול בשבי...אולי אני אחזור בחיים אבל עם האמצעים של היום אי-אפשר להסתיר מידע...זה מעבר לעמידה בכאב- יש סמים ודרכים להוציא מידע גם בלי שהחטוף יהיה מודע לכך...במצב כזה גם אם אני אשאר בחיים אני לא אוכל לחיות... לילה טוב ושבוע טוב.
 

נריה_ה

New member
ל-5252zzz. אפשר לשאול אותך שאלה?

יחידה מיוחדת שהגעת אליה דרך חמ"ן? מה זה? זה קרבי? לילה טוב
 

5252zzz

New member
תמיד אפשר לנסות...

"5252" ... זאת היחידה... כן היא קרבית . אין מסלול מסויים להגעה ליחידה... הם לוקחים מאיפה שבא להם ומתי שבא להם את מי שבא להם...
 

נריה_ה

New member
אפשר לשאול, אם זה לא פוגע בבט"ש?

מה התפקיד של היחידה? מה היא עושה? היא נחשבת שייכת לחיל המודיעין? מה עשית במודיעין לפני שהגעת ליחידה? ביי
 

5252zzz

New member
בבט"ש זה בטח לא יפגע...

עשיתי טר"צ פענוח תצ"א (תצלומי אוויר) לפני הצבא -3 חודש. (כמו קד"צ) הגעתי ליחידת המזל"טים של חמ"ן. משם הגעתי ל5252... על שאר השאלות אני לא יכול לענות-מצטער זה יפגע בב"ש (בטחון שדה) ואל דאגה הבט"ש (בטחון שוטף) לא יפגע... לילה טוב ובהצלחה.
 

hades_

New member
5252zzz סלח לי אני לא יודעת את שמך ../images/Emo9.gif

אז ככה, עכשיו אתה נישמע בהרבה יותר טוב, מקודם פשוט לא הייתי בטוחה עד כמה "מטורף" אתה,
אז אתה בסדר... :) אם תוכל בכל זאת לאמר לי איפה אתה משרת כי עכשיו זה עוד יותר מעניין... אני עדיין לא מסכימה לגביי הרמת סיכון שחייל צריך לקחת, וגם על המדינה לא להאכיל את חייליה בסרטנים ...
תמיד יש את הכנרת. סתם... אין לי מושג לאיפה לשלוח אותם אבל לקבל מחלות שיכולות להביא על החיילים מיתה זה בושה וחרפה. זהו, שבת שלום.
 
למעלה