להבקיע 4 שערים למילאן בסאן סירו...ולהפסיד

Thierry Henry

New member
להבקיע 4 שערים למילאן בסאן סירו...ולהפסיד

התחלתי עונה עם פיורנטינה שהרבה כסף לרכש אין לה, אבל יש לה כמה כשרונות נחמדים ומלא שחקניי הגנה ששווים הרבה שאין כלכך מה לעשות איתם. אז אחריי שהעפתי אותם ומוטו נמכר לארסנל ב31 מיליון הבאתי את ניהאט, אבואה וואן דר וארט ויצאתי לעונה עם פיורנטינה עם תקוות למקום רביעי. כבר בהתחלה זה נראה טוב מאוד אחריי נצחון 3-4 על יובנטוס שכלל קאמבק של יובה מ1-3 ל3-3 אבל שער נצחון של ויירי בדקה ה90 ניצח לי את המשחק. אח"כ אינטר קיבלה ממני 2-0 אצלי בבית ואז הגיעה מילאן. אני עם 2 נקודות פחות ממנה, 16 מתוך 18 למילאן כל ה18 האפשריות. המשחק בסאן סירו.. ואני אתן לתמונה לדבר...
 

Thierry Henry

New member
ד"א

בגביע אופ"א בנוקאאוט קיבלתי את מכבי נתניה. אחריי שניצחתי 3-0 בישראל, באיטליה פירקתי אותה 7-0 ואז החלטתי בצעד שאולי יעלה לי בעונה הזו, לא להחליף את ניהאט ולהחליף עוד קשר כדי לשחק עם 3 חלוצים. ניהאט נפצע וייעדר 4 חודשים..
 

sok777

New member
מגניב.

לא נורא, פתיחה קסומה הייתה לך. שמע, אני לקחתי את פאלרמו וקצת הצטערתי שלא הלכתי על פיורנטינה. שתי הקבוצות עם פוטנציאל. אני כרגע מקום 5 אחרי פברואר-מרץ שהורידו אותי ממקום 2 למקום 6.. חבל. זקרדו וברשיאנו שמחזיקים אותי נפצעו..
 

DrBall20

New member
אהה שטויות, אבל לאיזה משחק זכית ../images/Emo13.gif

פיורנטינה אחלה קבוצה.. כמה תקציב קיבלת בתחילת העונה?
 

Thierry Henry

New member
ועוד משהו מעניין שקרה לי ,

אחריי 12 מחזורים פאזיני עם 14 שערים, 8 אסיסטים וציון ממוצע בליגה של 8.12 מה שכמובן משך לכיוון שלו הרבה עניין. השווי שלו קפץ ל21 מיליון ומילאן הייתה הראשונה להציע עליו. אחריי מו"מ של שבועיים שאני תוך כדי מחפש לעצמי מחליפים ברמה גבוהה נוחתת הצעה של 20 אחוז מהמכירה הבאה , אחריי 24 חודשים 8 מיליון וכרגע , 35 מיליון. אני כמובן , לא מסרב לדבר הזה... פאזיני נכנס למו"מ איתם ותוך כדי מבקש ממני להציע לו חוזה חדש, כנראה מה שהוא ביקש הוא העתק של החוזה שמילאן מציעה לו, לא היה מרשים מידי אז הצעתי לו (שידרוג של כ20 אלף למשכורת הקודמת שלו) פאזיני דחה את מילאן ונשאר אצלי על חוזה ל5 שנים... אז מי אמר שאין סמלים בכדורגל העולמי?
אחריי זה מיניתי אותו לVICE של פריי, דבר שגרם לו לצאת בהודעה שהוא מאושר שהוא משחק תחתיי
עכשיו לחכות לקבוצה שתתן עליו 60 ואני מעיף אותו
 

Thierry Henry

New member
איך אני שונא שמפרקים לי את הקבוצה..

פאזיני, פריי, מונטליביו וקוזמנוביץ' על כולם הציעו סכומים שלא יכולתי להתנגד אליהם כי היו"ר אישר אותם. 40 על פריי ממילאן.. 36 על פאזיני, שוב מילאן.. 20 על מנוטילביו מאינטר ו27 על קוזמנוביץ' מצ'לסי. נזעקתי למסע רכש מהיר, תחילה, אמאורי ב26 מפלרמו קאני ב13 (סעיף שחרור) מויריאל 16 על קימני (סעיץ שחרור) מאספניול ומיקל ארטטה ב24 מאברטון לצערי הקבוצה קצת נפגעה בגלל החוסר תיאום, מקווה שאני אצליח בסופו של דבר להתברג בצ'מפיונס. כרגע אני שלישי עם 42, 44 למליאן ו50 לאינטר.
 
למעלה