לדמעה כחולה
לא הצלחתי להגיב להודעה אז אני מגיבה פה. קודם כל וואלה אהבתי את הכנוי שלך ואפילו יש לך ציורון(חסכוני אה?!) אני שמחה שכתבת פה.מכירים מישהו מדברים כל כך הרבה, הרבה סודות נחשפים ואז באה הפגישה לא יודעת איך לקרוא להתנהגות הזאת שלו אני אומרת נכנס באוזן אחת יצא מהשניה כאילו לקחת סוכריה טעמת ממנה יותר מדי נהיתה חמוצה בטירוף וניגעלת וזרקת אותה אבל מה הפה אומר היה מתוק אני רוצה עוד ואין אז מה עושים? לא לוקחים סוכריה באותו טעם-טעות,לוקחים חבילת שוקולד וכל יום לוקחים קוביה אחת ואומרים זה על השקר זה על היחס ואז נישארת החתיכה האחרונה לקחת או לקחת? אז לקחת טעמת מהכל והיה כייף עכשיו התוצאות ומה עושים עם זה..זוכרים את השיחות הטובות שלא היו עם אף אחד חוץ ממנו לוקחים לפינה את הנסיון-הנסוי שהיה,ואומרים:היה כייף מזל שניגמר תארי לך הוא היה מושך את זה עוד יותר גרוע לפחות ניגמר,תחשבי לרגע.. אם זה היה קורה לי הייתי עושה "סויץ" לאחור "סליחה מה היה פה,לא השתתפתי" להבא אם יקרו עוד דברים מהסוג הזה צריך להיזהר-תמיד בטלפון זה נשמע אחלה- פעם אחת ייבשתי מישהו הוא מדבר אני חחחחח אפילו לא שמתי לב אליי,הייתי טבעית בחיי.אני בטוחה שקרה להרבה בנות בנים מה שסיפרת ואני גם בטוחה שבאיזה מקום אצלו אם יש הוא אומר:פיספסת אהו! סתם אז יאלה אני הייתי משאירה את זה בתחום הוירטואל ותהפכי את הדמעה לנוצצת או מבריקה נפש
לא הצלחתי להגיב להודעה אז אני מגיבה פה. קודם כל וואלה אהבתי את הכנוי שלך ואפילו יש לך ציורון(חסכוני אה?!) אני שמחה שכתבת פה.מכירים מישהו מדברים כל כך הרבה, הרבה סודות נחשפים ואז באה הפגישה לא יודעת איך לקרוא להתנהגות הזאת שלו אני אומרת נכנס באוזן אחת יצא מהשניה כאילו לקחת סוכריה טעמת ממנה יותר מדי נהיתה חמוצה בטירוף וניגעלת וזרקת אותה אבל מה הפה אומר היה מתוק אני רוצה עוד ואין אז מה עושים? לא לוקחים סוכריה באותו טעם-טעות,לוקחים חבילת שוקולד וכל יום לוקחים קוביה אחת ואומרים זה על השקר זה על היחס ואז נישארת החתיכה האחרונה לקחת או לקחת? אז לקחת טעמת מהכל והיה כייף עכשיו התוצאות ומה עושים עם זה..זוכרים את השיחות הטובות שלא היו עם אף אחד חוץ ממנו לוקחים לפינה את הנסיון-הנסוי שהיה,ואומרים:היה כייף מזל שניגמר תארי לך הוא היה מושך את זה עוד יותר גרוע לפחות ניגמר,תחשבי לרגע.. אם זה היה קורה לי הייתי עושה "סויץ" לאחור "סליחה מה היה פה,לא השתתפתי" להבא אם יקרו עוד דברים מהסוג הזה צריך להיזהר-תמיד בטלפון זה נשמע אחלה- פעם אחת ייבשתי מישהו הוא מדבר אני חחחחח אפילו לא שמתי לב אליי,הייתי טבעית בחיי.אני בטוחה שקרה להרבה בנות בנים מה שסיפרת ואני גם בטוחה שבאיזה מקום אצלו אם יש הוא אומר:פיספסת אהו! סתם אז יאלה אני הייתי משאירה את זה בתחום הוירטואל ותהפכי את הדמעה לנוצצת או מבריקה נפש