לדייג. אני ממתין לתשובתך האדיבה. גדעון
E elninyo New member 20/7/01 #2 ? > ../images/Emo19.gif שלחתי אימייל.. ../images/Emo30.gif ובו תשובות..!!..באם לא קיבלת אשלח שוב יש לי עותק...
? > ../images/Emo19.gif שלחתי אימייל.. ../images/Emo30.gif ובו תשובות..!!..באם לא קיבלת אשלח שוב יש לי עותק...