לדודיק-צריכה עזרה אני משמשת כמשפחה אומנת לכלבה בוגרת שהוצאה מהסגר,והייתה שם כ-3 חודשים היא עושה צרכים בעיקר בבית,לעיתים בחוץ, למרות שאני מטיילת איתה הרבה, מה אני יכולה לעשות בעניין? תודה מראש