לגשש הבלש אלק

ODED99AA

New member
לגשש הבלש אלק

רק בישביל הפרנציף אני רואה אותך יהיו אותם בדיחות יש לי זכות להגיד מה שבא לי לא מוצא חן בעינך? קפוץ לי וכנל לכל מי שמקלל שר כשאני מריץ בדיחות לא מחשבן לך יא מיקרוב לא טוב לך פתח חדר פרטי
 
אתה מפריע לעוד הרבה אחרים...

אחרים שנהנים להיות בחדר עם כל החברים וגם לדבר איתם בכללי. הכל רץ מול העיניים מהר מידי וזה ממש מעצבן. רובנו לא מתעמקים בבדיחות שלך, אם שמת לב... מוזר לי שאתה ממשיך עם זה. אולי תפתח אתה חדר פרטי ותקרא לו: ``חדר הבדיחות של עודד, ורק מי שמעוניין יכנס...`` אני בטוחה שיהיו כאלה שתחסר להם, לפחות בהתחלה... בלי להעליב ובלי לפגוע, אני.
 

סו

New member
עודדיההה + בלשית או גששית....

א. עודדיה תתאפק ממי שלא יצא לך שירשור... ב. בלשית/גששית לא חבל אפילו שרון עדיין מבליג.. והכי חשוב אבל הכי חשוב אפשר קצת שקט מאיפה נזכרתם להוציא עוד פעם מהנפטלין את נושא הויכוח שלכם שאף`חד לא יכתוב אחריי תעצמו עיניים תסגרו אוזניים ושכל אחד יעשה מה בראש שלו אנחנו נסתדר... סו.. רק רציתי לישון ומי לא בא מי לא בא? לבונהההההה......
 

גששבלש

New member
לנגר עודד בדיחה

עודד היקר אין לי חשק להתווכח איתך תעשה טובה לעצמך ולנו... טוס לי מהעיניים ובדיחה עליך: יולדת הגיעה לבית חולים עם צירים תכופים ונגשה לקבלה פקידת הקבלה הפנתה אותה לחדר: יולדות א` עלתה הילדת למחלקה, אבל מייד עשתה אחורה פנה וביקשה חדר אחר הפנו אותה ליולדות ב` וגם שם דחתה היולדת את המחלקה....... (נעשה קיצור) לבסוף פתחו לה חדר מיוחד משלה...... חדר עודד******** והנה כל פורום נשואים נשואות סובלים עד היום.
 

ODED99AA

New member
לגשש

ודם כל לספר בדיחות אתה לא יודע נקווה שאתה שוטר יותר טב
 
למעלה