אתה מפריע לעוד הרבה אחרים...
אחרים שנהנים להיות בחדר עם כל החברים וגם לדבר איתם בכללי. הכל רץ מול העיניים מהר מידי וזה ממש מעצבן. רובנו לא מתעמקים בבדיחות שלך, אם שמת לב... מוזר לי שאתה ממשיך עם זה. אולי תפתח אתה חדר פרטי ותקרא לו: ``חדר הבדיחות של עודד, ורק מי שמעוניין יכנס...`` אני בטוחה שיהיו כאלה שתחסר להם, לפחות בהתחלה... בלי להעליב ובלי לפגוע, אני.