לגרא היקר
רציתי להתייעץ איתך בהקשר לבעיה שמטרידה אותי והיא:
אני מטופלת במרכז לבריאות הנפש בגלל סכיזופרניה, למרות שעכשיו במצב טוב מהמחלה הזו ע"י לקיחת תרופות.
הייתי בדיכאון מאוד קשה ויצאתי ממנו ולאחרונה חלה התדרדרות שוב במצב רוח.
בגלל שלמעשה אין לי חיים, ממתינה לקבלת סל שיקום ושיתנו לי עבודה נתמכת, חונכת וחוגים ואתחיל להשתקם.
אבל כרגע הכל נראה ממש בלי חיים, כי אין לי חברים, למעט חברה שהיא בדכאון במצב קשה ואני אף עוזרת לה למרות הכל.
כל החברים שלי עזבו אותי בגלל המחלה ואי אפשר ליצור עמם קשר, חלקם נשואים וחלקם הלכו עם הדת, כך שלא נוצר לי מעגל חברים.
לפעמים רוצה כל כך ללכת למסעדות, לבילויים והולכת עם ההורים שלי לפעמים, אבל זה עדיין לא אותו דבר והם גם מאוד כבדים ומעט זמן.
הרופאה הפסיכיאטרית המליצה לי לקחת כדורים נגד דיכאון בנוסף לתרופה שאני לוקחת לסכיזופרניה, אבל אני לא רוצה כל כך כי כל הכדורים שלקחתי לפני כן נגד דיכאון מאוד עשו לי רע בגלל התופעות הלוואי ולכן לא רוצה לקחת וגם באופן פסיכולוגי אינני יכולה לקחת כדורים.
שאלתי, האם לחכות לסל שיקום ולסבול את המצב ואולי יהיה אחרת, או אתה חושב שאני צריכה את הכדורים בכל מחיר.
כל כך צמאה לחיים עשירים וכרגע הם ממש דלים וזה מכניס אותי לעצבות ואולי לדכיאון אינני יודעת.
אודה לך על תשובתך המהירה,
מירב
רציתי להתייעץ איתך בהקשר לבעיה שמטרידה אותי והיא:
אני מטופלת במרכז לבריאות הנפש בגלל סכיזופרניה, למרות שעכשיו במצב טוב מהמחלה הזו ע"י לקיחת תרופות.
הייתי בדיכאון מאוד קשה ויצאתי ממנו ולאחרונה חלה התדרדרות שוב במצב רוח.
בגלל שלמעשה אין לי חיים, ממתינה לקבלת סל שיקום ושיתנו לי עבודה נתמכת, חונכת וחוגים ואתחיל להשתקם.
אבל כרגע הכל נראה ממש בלי חיים, כי אין לי חברים, למעט חברה שהיא בדכאון במצב קשה ואני אף עוזרת לה למרות הכל.
כל החברים שלי עזבו אותי בגלל המחלה ואי אפשר ליצור עמם קשר, חלקם נשואים וחלקם הלכו עם הדת, כך שלא נוצר לי מעגל חברים.
לפעמים רוצה כל כך ללכת למסעדות, לבילויים והולכת עם ההורים שלי לפעמים, אבל זה עדיין לא אותו דבר והם גם מאוד כבדים ומעט זמן.
הרופאה הפסיכיאטרית המליצה לי לקחת כדורים נגד דיכאון בנוסף לתרופה שאני לוקחת לסכיזופרניה, אבל אני לא רוצה כל כך כי כל הכדורים שלקחתי לפני כן נגד דיכאון מאוד עשו לי רע בגלל התופעות הלוואי ולכן לא רוצה לקחת וגם באופן פסיכולוגי אינני יכולה לקחת כדורים.
שאלתי, האם לחכות לסל שיקום ולסבול את המצב ואולי יהיה אחרת, או אתה חושב שאני צריכה את הכדורים בכל מחיר.
כל כך צמאה לחיים עשירים וכרגע הם ממש דלים וזה מכניס אותי לעצבות ואולי לדכיאון אינני יודעת.
אודה לך על תשובתך המהירה,
מירב