נוסעת סמוייה
New member
לגלוש עד הקבר...
"חדש בארץ: לצפות בהלוויות באינטרנט" - מאת: איתן גליקמן, Ynet, 13.07.05 טוב, קראתי את ההסברים ואת הנימוקים של יוזמי התוכנית, ויש בהם משהו; אבל בכל זאת, התגובה הספונטאנית היא: "מה-זה-החארטה-הזאתי???"... עד כדי כך? לא לצאת מהבית אפילו לניחום אבלים ולמתן כבוד אחרון/פרידה מהמת? הכל כבר וירטואלי? גם החיים וגם ההלוויות?
"חדש בארץ: לצפות בהלוויות באינטרנט" - מאת: איתן גליקמן, Ynet, 13.07.05 טוב, קראתי את ההסברים ואת הנימוקים של יוזמי התוכנית, ויש בהם משהו; אבל בכל זאת, התגובה הספונטאנית היא: "מה-זה-החארטה-הזאתי???"... עד כדי כך? לא לצאת מהבית אפילו לניחום אבלים ולמתן כבוד אחרון/פרידה מהמת? הכל כבר וירטואלי? גם החיים וגם ההלוויות?