לגיא והנהלת הצ`אט
ברצוני להביע את הערכתי לאופר של הצ`אט ג`ימס בונד. היתה לי בעיה בכניסה לצ`אט וג`ימס בונד נחלץ לעזרתי ועשה ככל יכולתו על מנת לעזור לי ... ואכן הצליח בכך. הסיבה היחידה שאני כותבת כאן היא מכיוון שצריך לדעת גם להגיד תודה לאנשים שמגיע להם וג`ימס הוא אחד כזה, וגם הנהלת הצ`אט צריכה לדעת מכך. תודה רבה ליהי
ברצוני להביע את הערכתי לאופר של הצ`אט ג`ימס בונד. היתה לי בעיה בכניסה לצ`אט וג`ימס בונד נחלץ לעזרתי ועשה ככל יכולתו על מנת לעזור לי ... ואכן הצליח בכך. הסיבה היחידה שאני כותבת כאן היא מכיוון שצריך לדעת גם להגיד תודה לאנשים שמגיע להם וג`ימס הוא אחד כזה, וגם הנהלת הצ`אט צריכה לדעת מכך. תודה רבה ליהי